فونیکسریمکسبهتام

هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار

عصر خودرو: هیوندای پیش نمایشی از چند کانسپت در نظر گرفته شده برای نمایشگاه SEMA از جمله یک سانتافه موسوم به "سانتا فست" و النترا "رود ریسر" را ارائه داد.

هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰
  • هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی 1040 اسب بخار
  • هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی 1040 اسب بخار
  • هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی 1040 اسب بخار

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از لفتلین نیوز، نمایشگاه انجمن بازار تجهیزات تخصصی(SEMA) برای خدمات پس از فروش خودرو در سال 1963 تاسیس شد.

کراس اور "سانتافست" که با همکاری "بیسی‌موتو" ساخته شده از یک پیشرانه V6 توربوشارژ 3.8 لیتری فلکس-فول با نیروی باورنکردنی 1040 اسب بخار بهره می‌برد. یک کیت توربوشارژ دوگانه و یک اینترکولر به خودرو در رسیدن به این قدرت عظیم کمک می‌کند.
طراحان این پیشرانه با قرض گرفتن گیربکس جنسیس R-Spec و دیفرانسیل عقب "ایکوس" ترجیح داده اند که موتور را به صورت طولی سوار خودرو کنند و نیروی موتور را به چرخهای عقب برسانند.

این کراس اور به همراه کانسپت النترا رود ریسر ARK در نمایشگاه SEMA به معرض نمایش در خواهد آمد. هیوندای این سدان را به گلگیرهای برجسته و لاستیک های ریسینگ مجهز کرده است. همچنین طرح های شخصی سازی شده برای عقب و جلو خودرو بر ظاهر تهاجمی خودرو افزوده است.
تغییرات النترا رودریسر به ظاهر خودرو محدود نمی‌شود و شرکت ARK کیت توربو، سیستم اگزوز، کمک فنرها، کیت ترمزهای بزرگ و تقویت سیستم تعلیق خود را به این خودرو اضافه کرده است.

خودروساز کره ای پنج خودروی شخصی سازی شده را به نمایشگاه SEMA خواهد برد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم