فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ۱۳۹۵ (۱۵)

MAN به دنبال حضور پررنگ در حمل‌ونقل ایران

عصر خودرو: محصولات تجاری MAN جایگاه بسیار بالایی در بازارهای بین‌المللی ازجمله بازار اروپا دارند و در قاره سبز پس از مرسدس بنز رتبه دوم بازار را در اختیار گرفته‌اند. در منطقه خاورمیانه هم وضعیت این برند مناسب است و در بازارهای مختلف در میان سه برند برتر بازار جای دارد.

MAN به دنبال حضور پررنگ در حمل‌ونقل ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰
  • MAN به دنبال حضور پررنگ در حمل‌ونقل ایران
  • MAN به دنبال حضور پررنگ در حمل‌ونقل ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این میان MAN به دنبال گسترش حضور خود در بازار ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای منطقه است و حضور مدیران این شرکت در ایران نیز نشانه اهمیت بالایی است که MAN برای بازار ایران قائل است. در زمینه برنامه‌های این برند برای بازار ایران با مدیرعامل شرکت کامیون و اتوبوس MAN در خاورمیانه و مدیران یاوران خودرو شرق و شیران دیزل به‌عنوان نمایندگان انحصاری این برند در بخش اتوبوس و کامیون گفتگوی کوتاهی داشتیم.
***
فرانتس فریهر فون ردویتس، مدیرعامل شرکت کامیون و اتوبوس مان خاورمیانه در زمینه حضور MAN در بازار ایران گفت:»ما از بازگشت به بازار ایران هیجان‌زده هستیم و مجموعه محصولاتی قدرتمند، مجهز به فناوری آینده‌گرا و بهترین نوع خدمات در رده خود را عرضه می‌کنیم. موتورهای تازه توسعه یافته ما به‌منظور اطمینان از صرفه‌جویی سوخت بیشتر، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد رانندگی بدون چشم‌پوشی از قابلیت اطمینان و جدیدترین استانداردهای زیست‌محیطی طراحی و تولید شده‌اند. ما مطمئن هستیم که همکاری شرکای محلی انحصاری خود یعنی یاوران خودروی شرق و شیران دیزل موتور به ما کمک خواهد کرد تا میزان آگاهی از برند و سهم بازار خود را در سراسر کشور افزایش دهیم.»
وی افزود:"نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری به‌عنوان نمایشگاه تجاری پرچم‌دار در بخش حمل‌ونقل کشور، جایگاه مناسبی را در اختیارمان قرار می‌دهد تا ورود مجدد خود را به بازار ایران اعلام کرده و قابلیت اطمینان و استحکام خودروهای خود را به نمایش بگذاریم. ما همراه با شرکای خود، مشتاق هستیم نقش مؤثری در شکل دادن به آینده حمل‌ونقل در ایران ایفا کنیم.»
مدیرعامل شرکت کامیون و اتوبوس MAN در خاورمیانه افزود:»شرکت MAN مشتاق کمک به رشد و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی ایران است در موقعیتی که این کشور به دنبال سرمایه‌گذاری‌های جدید برای احیای تجارت و بازرگانی و بازسازی صنعت خودروی خویش است. شرکت MAN شهرت بسیار خوبی در بازار ایران دارد؛ خودروهای تجاری ما هنوز هم به تعداد زیاد در اینجا وجود دارند و در جاده‌های کشور مشهود هستند. ما اکنون با مجموعه محصولاتی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از قبل به این بازار برگشته‌ایم تا به مشتریان سراسر کشور مجموعه‌ای از کامیون‌های دارای فناوری برتر و ترکیب جدیدی از موتورهایی ارائه کنیم که عملکرد بهتر، قابلیت اطمینان بیشتر و مصرف سوخت به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر دارند.»
او اضافه کرد: «مشتری‌مداری محور کارهایی است که انجام می‌دهیم و شرکت MAN به همراه شرکای ایرانی خود یعنی شیران دیزل موتور و یاوران خودرو شرق به مشتریان سراسر ایران مجموعه کاملی از راه‌حل‌ها ازجمله خدمات مشتریان با کیفیت بالا و پشتیبانی پس از فروش عالی را ارائه می‌کند.»
فرانتس فریهر فون ردویتس در زمینه عرضه اتوبوس شهری MAN برای نخستین بار در کشور گفت: «شرکت MAN مشتاق است از اقتصاد ایران حمایت کرده و به صنعت حمل‌ونقل این کشور کمک کند و آن را به دوره جدیدی از حمل‌ونقل پایدار شهری راهنمایی کند. اتوبوس‌های گازسوز مزایای زیست‌محیطی مشخصی دارند و می‌توانند پاسخگوی نیاز گسترده ایران به ناوگان حمل‌ونقل شهری پیشرفته و مدرن باشند. شرکت مان به‌عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های حمل‌ونقل شهری در جهان و یک شرکت پیشرو در بازار در زمینه اتوبوس‌های گازسوز، در موقعیت منحصر به ‌فردی قرار دارد تا به ایران در برآورده کردن نیازهای حمل‌ونقل عمومی آن به شیوه‌ای مقرون به‌صرفه و سازگار با محیط‌زیست کمک کند.»
وی افزود: «ما با همکاری نزدیک با شرکت سازنده و عرضه کننده اتوبوس‌های خود یعنی یاوران خودروی شرق، از فرصت تغییر چشم‌انداز حمل‌ونقل ایران با مجموعه اتوبوس‌های شهری خود، مرتبط کردن افراد و شهرها و در عین حال سوق دادن کشور به سمت آینده‌ای پاک‌تر و پایدارتر به هیجان آمده‌ایم.»
سعید رمضان، مدیرعامل شیران دیزل موتور در این گفتگو گفت:»شیران دیزل از تیمی از متخصصان بهره می‌برد که تجربه بالایی در کسب‌وکار خودروهای تجاری دارند. ما مشتاق ارائه تخصص و پشتیبانی خود برای کمک به شرکت MAN جهت تحقق اهداف استراتژیک آن در ایران هستیم. ورود مجدد شرکت MAN به بازار به کشور اجازه می‌دهد تا نوسازی موردنیاز صنعت خودروی تجاری خود را که ستون فقرات بخش حمل‌ونقل باری را تشکیل می‌دهد، محقق کند.»
محمدعلی کریمی، مؤسس و مدیرعامل شرکت یاوران خودروی شرق نیز در زمینه همکاری با MAN گفت: «این شرکت رابطه طولانی و پرباری با شرکت مان داشته و بیش از یک دهه پیش اولین همکاری خود را با آن آغاز کرده است. پس از یک دوره محدودیت ناخواسته به دلیل تحریم‌های ناعادلانه اعمال شده، با توجه به بازگشت دوباره شرکت مان با محصولاتی نیرومندتر به بازار داخلی و با توجه به نیاز شدید بازار به راه‌حل‌های پیشرفته حمل‌ونقل شهری، مطمئن هستیم که می‌توانیم در سال‌های آینده مشارکت خود را به موفقیت‌های بزرگ‌تری برسانیم.»

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو