فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه اردبیل:

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل به وضعیت عادی بازگشت

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اشاره به بارش سنگین برف طی دو روز گذشته تاکید کرد: با بهبود شرایط جوی تردد در محورهای مواصلاتی استان به وضعیت عادی باز گشته است.

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل به وضعیت عادی بازگشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،حجت فتاحی  تصریح کرد: طی دو روز گذشته بارش سنگین برف و باران موجب اختلال در تردد خودروها شده بود بطوریکه تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر بود.

    وی افزود: با توقف بارش در تمامی محورهای مواصلاتی وضعیت تردد به شکل عادی است و هیچ مشکلی در عبور و مرور خودروها مشاهده نمی‌شود.

    رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به اینکه در وضعیت فعلی در هیچ محوری بارش برف و باران نداریم، ادامه داد: در برخی محورها به دلیل برف حاشیه جاده سطح لیز و لغزنده ای به وجود آمده است.

    فتاحی با تأکید به اینکه لغزندگی جاده‌ها نیز جزئی است، تأکید کرد: در حال حاضر تردد در جاده‌های روستایی به دلیل مسدود بودن بسیاری از جاده‌ها به سختی انجام می‌شود.

    وی از تلاش راهداران برای بازگشایی جاده‌های روستایی خبر داد و در خصوص میزان تصادفات در طول دو روز گذشته تصریح کرد: در دو روز گذشته 20 تصادف خسارتی و دو تصادف جرحی گزارش شده است که تصادفات جرحی نیز جزئی بوده و جای نگرانی ندارد.

    رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: با وجود اینکه بارش برف غیرمنتظره بود اما هم اینک آرامش در جاده‌های استان برقرار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط