فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اداره حمل و نقل مسافر راهداری همدان عنوان کرد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل همدان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

عصر خودرو- سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت‌رسانی می کند.

آمادگی ناوگان حمل و نقل همدان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، وحید سخائیان ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی همدان اظهار داشت: امسال همانند سالهای گذشته این مجموعه در بحث اربعین به ویژه حمل و نقل فعالیت ویژه‌ای دارد.

    وی با بیان اینکه کمیته های ستاد اربعین حسینی در همدان تشکیل شده است، افزود: مدیریت کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان است.

    وی عنوان کرد: هلال احمر، امداد خودرو، گاز، برق، مخابرات، اورژانس، سازمان پایانه های شهرداری، پلیس راه، اداره راه، مجتمع های خدماتی رفاهی و انجمن های صنفی شرکت های مسافربری زیر مجموعه کمیته سوخت و حمل و نقل هستند.

    سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان عنوان کرد: تا کنون دو جلسه در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی با حضور اعضای کمیته های سوخت و حمل و نقل تشکیل شده است.

    سخائیان از اعلام آمادگی ناوگان های حمل و نقل استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبرداد و اظهار داشت: ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای همدان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت رسانی می کند.

    وی اظهار داشت: همدان به عنوان استان معین برای کمک به استان ایلام معرفی شده و به همین منظور ناوگان های حمل و نقل عمومی استان وظیفه انتقال و جا به جائی زائران حسینی به مرز مهران را دارند.

    وی در خصوص نرخ مصوب ناوگان های عمومی زائران از استان همدان به مرز مهران، عنوان کرد: در حال حاضر ستاد اربعین استان هیچ گونه نرخ گذاری را به این مجموعه اعلام نکرده و به محض اعلام نرخ مصوب کمیته حمل و نقل ستاد اربعین به شرکت های مسافربری اعلام خواهد کرد.

    سخائیان با بیان اینکه ستاد اربعین کشوری بر نرخ مصوب اتوبوس ها برای جا به جائی زائران در مرز مهران نظارت و کنترل دارد، گفت: خوشبختانه طی سالهای گذشته شرکت های مسافربری و رانندگان ناوگان های حمل و نقل عمومی هیچ گونه وجه اضافی از زائران دریافت نکرده اند چرا که گزارشی مبنی بر تخلف اینگونه موارد به اداره کل ارائه نشده است.

    سرپرست اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه طی سال های گذشته ترمینال مسافربری استان همدان در ایام اربعین هیچ گونه خدماتی به سایر مسافران ارائه نمی داد، افزود: این در حالیست که امسال ترمینال مسافربری استان تعدادی از ناوگان های حمل و نقل عمومی را به صورت محدود در اختیار سایر مسافران قرار می دهد.

    وی گفت: سال گذشته تعداد 724 دستگاه اتوبوس، 271دستگاه مینی بوس و 16 دستگاه مینی باکس از استان همدان به مرز مهران اعزام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط