فونیکسریمکسبهتام

جمع آوری گل و لای ریزش کرده از کوه و تردد خودروها درگردنه حیران آستارا

عصر خودرو- آستارا - ایرنا - مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: با تلاش راهداران آستارا ، گل و لای ریزش کرده از کوه در گردنه حیران این شهرستان جمع آوری شد و در تردد خودروها در مسیر یادشده بدون مشکل و مانعی در جریان است.

جمع آوری گل و لای ریزش کرده از کوه و تردد خودروها درگردنه حیران آستارا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، انور بی نیاز روز چهارشنبه افزود: در شبانه روز گذشته به علت بارش برف و باران در مسیر ارتباطی آستارا - آق چای در چند نقطه از محدوده منطقه بهارستان، گل و لای دامنه کوه به جاده ریزش و چند اصله درخت سقوط کرده بود که با حضور بموقع راهداران نسبت به جمع آوری آنها و بازگشایی مسیر اقدام شد.

    وی اظهار کرد: برغم سفیدپوش بودن کوهستان حیران، جاده ارتباطی مسیر باز است و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.
    بی نیاز بیان کرد: مسافت گردنه حیران از آستارا تا تونل حدود 50 کیلومتر است و تا این لحظه گزارشی از گرفتار شدن خودرو یا حوادث جاده ای دیگر در حوزه استحفاظی آستارا در مسیر یادشده دریافت نشده است.
    فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 55 میلیمتر و دمای فعلی آستارا را هفت درجه سانتی گراد اعلام کرد.
    وی افزود: طبق پیش بینی های موجود، هوای آستارا فردا (پنجشنبه) ابری، مه آلود، در برخی نقاط توأم با بارندگی و وزش باد و همراه با افزایش نسبی دما و کاهش ناپایداری ها خواهد بود.
    بارش باران در آستارا در برخی نقاط شهری و روستایی این شهرستان موجب آبگرفتگی معابر شده است.
    آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط