فونیکسریمکسبهتام

مسدود شدن یک لاین از جاده سوادکوه به خاطر ریزش کوه

عصر خودرو- سرهنگ قدمی گفت:ریزش کوه موجب مسدود شدن لاین شمال به جنوب محور سوادکوه شده است.

مسدود شدن یک لاین از جاده سوادکوه به خاطر ریزش کوه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش و رانش ادامه دار کوه از دیشب موجب مسدود شدن لاین شمال به جنوب محور سوادکوه در منطقه خطیر کوه شده است.

    او افزود: رانش کوه روبروی روستای ارژنگ رودبار همچنان ادامه دارد که این مساله باعث انسداد کامل لاین شمال به جنوب شده است.

    سرهنگ قدمی گفت: سه اکیپ راهداری در منطقه خطیرکوه مستقر هستند و به محض متوقف شدن رانش و ریزش کوه، نسبت به بازگشایی مسیر اقدام می‌کنند.

    رئیس پلیس راه مازندران افزود:تمامی تردد‌ها در محور سوادکوه از یک لاین با هماهنگی پلیس راه در حال انجام است.

    ادامه محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
    رئیس پلیس راه مازندران همچنین بر ادامه محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های استان تاکید کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت 6 تا 24 امروز و فردا جمعه در جاده هراز ممنوع است.

    سرهنگ قدمی همچنین از یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان مسیر شمال به جنوب در روز جمعه پنجم اردیبهشت خبر داد.

    رییس پلیس راه مازندران افزود: محور کندوان ساعت 15 روز جمعه از کرج به سمت شمال بسته و از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

    سرهنگ قدمی ادامه داد: در محور هراز نیز از ساعت 17 روز جمعه از رودهن به سمت شمال بسته خواهد شد و از ساعت 19 تا 24 عبور از آب اسک به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.

    سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط