فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:

سارق داخل خودرو با ۳۲ فقره سرقت در دام پلیس قزوین

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو و کشف ۳۲ فقره سرقت در قزوین خبر داد.

سارق داخل خودرو با ۳۲ فقره سرقت در دام پلیس قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ آرش مرادی  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان قزوین، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 13 باهنر قزوین، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی کلانتری، فردی را حین سرقت محتویات داخل خودرو دستگیر کردند.
    این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی مشخص شد که وی از سارقان سابقه دار است که در بازجویی فنی کارآگاهان، متهم به 32 فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کرد.

    رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد، تصریح کرد: همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان نقش بسزایی دارد و تقاضای پلیس از مردم این است که منازل، اموال و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و مطمئن مجهز کنند.

    کشف 200 میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین

    رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 200 میلیون ریال کالای قاچاق در چهار عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

    سرهنگ مرادی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی "قزوین – زنجان" به یک دستگاه خودروی وانت پیکان و دو دستگاه خودروی سمند مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

    وی افزود: در بازرسی ماموران از این خودروها تعداد 824 ثوب انواع البسه و روسری خارجی قاچاق و 150 بسته پوشاک بچه، 18 قوطی شامپو بچه و 640 عدد قرص ظرفشویی خارجی قاچاق کشف و خودروها به همراه کالاهای کشف شده توقیف شدند.

    سرهنگ مرادی ادامه داد: همچنین در اقدامی دیگر نیز مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان البرز یک دستگاه سواری پژو 206 را در همین محور متوقف که در بازرسی از آن 641 ثوب البسه زنانه و 40 جفت دمپایی خارجی قاچاق کشف شد.

    وی با اشاره به ارزش حدود 200 میلیون ریالی کالاهای کشف شده بیان داشت : در همین راستا تعداد پنج نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

    سرهنگ مرادی در پایان گفت: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کرده و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده لذا عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ی ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو