فونیکسریمکسبهتام

تمامی خودروها باید از استاندارد یورو ۴ تبعیت کنند

کاهش معافیت معاینه فنی خودرو‌ها از ۵ سال به دو سال

عصر خودرو- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمامی خودرو باید از استاندارد‌ یورو ۴ تبعیت کنند و هیچ مباشاتی در خصوص عدم رعایت این موضوع قابل قبول نخواهد بود.

تمامی خودروها باید از استاندارد یورو ۴ تبعیت کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در همایش روز جهانی اقدام فوری برای تغییرات اقلیم و آب و هوایی که امروز ( دوشنبه) در سالن همایش سازمان‌ حفاظت محیط زیست برگزار شد گفت: متأسفانه ایران قربانی تغییرات اقلیم و اثرات آب و هوایی شده است.

    وی ادامه داد: تمامی خودرو‌ها باید از استاندارد یورو 4 تبعیت کنند و ارتقای سطح استانداردشان به یورو 4 ضرورت دارد، در غیر این صورت هیچ خودرو‌یی برای شماره‌گذاری تأییدیه‌ نخواهد گرفت.

    رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست به طور جدی ارتقا استاندارد خودرو‌ها به یورو 4 را دنبال می‌کند و هیچ‌گونه مباشاتی در خصوص عدم این موضوع قابل قبول نخواهد بود.

    ابتکار با اشاره به تصویب کلیات لایحه هوای پاک در مجلس، بیان داشت: در این لایحه به منظور ساماندهی هوا و آلودگی کلان‌شهر‌ها تغییر معافیت معاینه فنی از 5 سال به دو سال مد نظر قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط