فونیکسریمکسبهتام

انتقاد سروری از روند کند ساخت بزرگراه یادگار امام(ره)

عصر خودرو- رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از کندی روند ساخت پروژه یادگار امام(ره) گلایه کرد.

انتقاد سروری از روند کند ساخت بزرگراه یادگار امام(ره)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، پرویز سروری  با انتقاد از روند کند ساخت بزرگراه یادگار امام (ره) با بیان اینکه این کندی در ساخت سبب بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم این منطقه شده است، گفت: اثرات روند کند ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، آثار خود را در زندگی اهالی گذاشته است.

    وی با بیان اینکه مسئولان شهرداری بارها اعلام کرده‌اند که بحث عدم تملک پادگان جی و انبارهای آموزش و پرورش ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) را به تعویق انداخت گفت:  شهرداری باید اهتمام جدی‌تری را  در پیگیری  موضوع ادامه ساخت بزرگراه داشته باشد و بداند که ادامه این وضعیت مخاطراتی برای شهروندان دارد.

    سروری افزود: باید شهرداری برای تملک هرچه سریعتر معارضین برای ادامه ساخت این پروژه چاره‌ای بیندیشد چراکه مردم و اهالی را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.

      پیش از این نیز  علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد سرانجام وضعیت تملک اراضی ارتش و وزارت دفاع در پادگان "جی" برای ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، گفت: برای ساخت ادامه یادگار امام توافقات اولیه برای تملک اراضی ارتش صورت گرفته است و کارشناسان برای تملک اراضی ارتش، مبلغ 117میلیارد تومان قیمت گذاری کرده‌اند  و  رایزنی برای تهاتر این اراضی ادامه دارد.

    وی افزود: همچنین در این مسیر  چهار گاراژ موروثی قرار دارد که املاک موروثی با حکم قضایی باید تملک شود و برآورد شهرداری این است که با تملک انبارها، حدود 12.5 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت که به محض آزادسازی املاک، پروژه عمرانی آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط