فونیکسریمکسبهتام

رومئو به مصاف سری ۵ ب ام‌و می‌رود

عصر خودرو- ایتالیایی‌ها در این کمپانی در حال ساخت سدانی متوسط هستند که نام "آلفتا" روی پلاک مدل‌های اولیه آن حک شده است.

رومئو به مصاف سری ۵ ب ام‌و می‌رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، داشتن یک سالن بزرگ اصولا در شمار معیارهای گروه صنعتی آلفارومئو نمی گنجد، اما زمانی که این گروه صنعتی پلت‌فرم مناسبی را در اختیار داشته باشد، خلق یک شاهکار برای ترساندن رقبایی چون سری 5 بی‌ام‌و و ولوو S90 فرصتی است که نباید از دست رود.

    آلفا رومئو از نیمه‌های عمر خود راه درست بازگشت را با مدل "جولیا" انتخاب کرد و با این مدل بسیاری از بازارهای جهان را فتح کرد. اما اینک شایعاتی مبنی بر ساخت یک شاسی‌بلند با نام "استلویو" وجود دارد که برای اولین نمایش‌های عمومی آماده است.

    از طرفی گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد که ایتالیایی‌ها در این کمپانی در حال ساخت سدانی متوسط هستند که نام "آلفتا" روی پلاک مدل‌های اولیه آن حک شده است.

    این مدل‌های جدید مانند جولیا و شاسی‌بلندهای استلویو بر پلت‌فرمی با قابلیت محرک عقب ساخته می‌شوند، و توان حرکتی خود را از یک موتور بیوتوربو 2.9 لیتری V6 کوادریفوگلیو دریافت می‌کنند. البته قرار است آلفارومئو الکتریکی و برقی شدنش را در سال 2018 آغاز کند و آلفتا نخستین مدل این خودروسازی است که به صورت هیبریدی طراحی خواهد شد.

    مدل رندری که اینک در تصویر شاهد آن هستیم از عناصر استفاده شده در جولیا بهره می‌گیرد. هر دوی این خودروها از بدنه‌ای زیبا و در عین حال عضلانی برخوردارند. آلفارومئو با چنین طراحی و ظاهری موقعیت خود در بازار را تثبیت می‌کند. کمپانی خواهر این شرکت یعنی مازراتی نیز در این بخش نسخه‌های جدید گیبلی را به بازار ارائه می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط