فونیکسریمکسبهتام

سانگ یانگ به دنبال حضور در بازار آمریکا است

به گزارش عصر خودرو: شرکت خودروسازی کره ای سانگ یانگ اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ خودروهایش را در آمریکا به فروش برساند.

سانگ یانگ به دنبال حضور در بازار آمریکا است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷:۰۰
  • سانگ یانگ به دنبال حضور در بازار آمریکا است
  • سانگ یانگ به دنبال حضور در بازار آمریکا است
  • سانگ یانگ به دنبال حضور در بازار آمریکا است

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»  به نقل از لفتلین نیوز، این برند کره ای که متعلق به گروه خودروسازی هندی "ماهیندرا" است، حضور در بازار آمریکا را با مدل از خودروهایش شروع خواهد کرد.
اولین مدل نسخه بروز شده کراس اور جمع و جور تیوولی است که با خودروهای هم رده ای همچون مزدا CX-3 و هوندا HR-V در اروپا رقابت می کند. مدل دوم نسخه جدید خودرو کوراندو، یک شاسی بلند شهری با هدف رقابت با کیا اسپورتیج و فولکس واگن تیگوان است.
سانگ یانگ می داند که تاسیس فروشگاه در آمریکا در حرف آسان اما در عمل دشوار است و از این رو در تدارک برای این کار سخت است.
چوی جونگ سیک مدیرعامل سانگ یانگ در گفتگو با اتومیتیو نیوز گفت: بازار آمریکا بسیار بسیار رقابتی است و ما باید یک برند خوب بسازیم. به همین دلیل ما اکنون در حال تولید محصولات کاملا جدید هستیم.
هر دو کراس اور جدید سانگ یانگ به طور استاندارد با موتور توربوشارژ 1.5 لیتری چهارسیلندر با 162 اسب بخار قدرت عرضه خواهند شد. افرادی که به دنبال قدرت بیشتری هستند باید با کمی هزینه بیشتر نسخه دو لیتری توربو چهارسیلندر با 220 اسب بخار نیرو را خریداری کنند. همچنین این دو خودرو به طور استاندارد دیفرانسیل جلو هستند و AWD به صورت آپشن عرضه خواهد شد.
اطلاعات قیمت این خودروها هنوز منتشر نشده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط