فونیکسریمکسبهتام

سانگ یانگ کوراندو جدید با نام ای-موشن در بازار +عکس

عصر خودرو-کوراندو یکی از محصولات سانگ یانگ است که از سال ۱۹۸۳ روی خط تولید قرار دارد. این برند به واسطه حضور در خیابان های کشورمان نیز کاملا برای مخاطب ایرانی شناخته شده محسوب می شود.

سانگ یانگ کوراندو جدید با نام ای-موشن در بازار +عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، سانگ یانگ طی سال های اخیر دچار مشکلات مالی شدیدی بوده و رسما اعلام ورشکستگی کرد تا تحت کنترل مراجع قضایی باشد. چندین بار بحث فروش و واگذاری این برند تیتر رسانه های خودرویی شد و چند معامله نیز در رابطه با مالکیت برند لغو شد تا شرایط آن همچنان نامشخص باشد اما برخی منابع می گویند ظاهرا سانگ یانگ توافقنامه ای با شرکت چینی بی‌وای‌دی به امضاء رسانده تا تولید محصولات الکتریکی را آغاز کند. در این میان شاهد معرفی محصولی جدید در خانواده کوراندو هستیم که با نام کوراندو ایی-موشن هستیم.

سانگ یانگ ای-موشن
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، ایی-موشن از همان پلتفرم فعال سانگ یانگ که در دیگر کراس اوورهای این کمپانی استفاده شده، بهره می برد و خبر از یک محصول جدید تمام عیار نیست.

عناصر آبی رنگ در سراسر جزئیات بدنه به عنوان نمادی از الکتریکی بودن این خودرو مورد استفاده قرار گرفته اند.

طراحی قسمت دماغه به مراتب جذاب تر و بهتر از شرایطی است که در قسمت عقب مشاهده خواهیم کرد زیرا آنجا چندان با آنچه که در محصولات روز جهانی مشاهده می کنیم، مطابقت ندارد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4465 میلیمتر در طول، 1870 میلیمتر در عرض و 1635 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2675 میلیمتر است. اورهنگ جلو 922 میلیمتر و این شاخص در قسمت عقب 868 میلیمتر است. ارتفاع سانگ یانگ ای-موشن از سطح زمین نیز 169 میلیمتر است.

وزن خالص خودرو 1765 کیلوگرم است.

قلب الکتریکی ای-موشن برابر با 188 اسب بخار خروجی و 360 نیوتن متر گشتاور دارد. انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری 61.5 کیلووات ساعت تامین می شود. سیستم باتری نیز از فناوری شارژ سریع دی سی 100 کیلوواتی پشتیبانی می کند. بنابراین طی 33 دقیقه حدود 80 درصد ظرفیت باتری تکمیل می شود.

برد حرکتی ایی-موشن با یک بار شارژ کامل حدود 418 کیلومتر خواهد بود. بیشینه سرعت نیز 156 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

از امکانات ایمنی می توان به 8 ایربگ، کروز کنترل تطبیقی، نوربالای هوشمند، سنسورهای هشدار برخورد، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده، پایداری الکترونیکی و ... اشاره کرد.

از فناورانه های کابین نیز باید به نمایشگر 12.3  اینچی  اطلاعات کیلومتر، نمایشگر 9 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی بی سیم از  اپل کارپلی و اندروید اوتو، نورپردازی داخلی قابل تنظیم با 34 رنگ، درب صندوق بازشونده بدون دخالت دست و ... اشاره کنیم.

قیمت پایه احتمالا از محدوده 35 هزار دلار آغاز می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو