فونیکسریمکسبهتام

شاسی‌های سانگ‌یانگ در مصاف با دیسکاوری لندروور (+عکس)

عصر خودرو-این خودروسازی تائید کرده است که میزان تولیداتش هر ساله ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش می‌یابد که دلیل آن استفاده از فناوری‌های شرکتی و بهره‌گیری از فناوری کمپانی مادر "ماهیندرا" است.

شاسی‌های سانگ‌یانگ در مصاف با دیسکاوری لندروور (+عکس)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، طیف شاسی‌بلندهای جدید سانگ‌یانگ که به صورت 7 صندلی در حال افزایش است، برای رقابت با خودروهایی مانند لندروور دیسکاوری اسپورت، کیا سورنتو و هیوندایی سانتافه در سال 2020 آماده می‌شود.

    تولید کننده‌های کنونی کره جنوبی با بهره‌گیری از دو پلت‌فرم ویژه و مونوکوک برای مدل هایی مانند تیوولی ومدل هایی بزرگتر مانند رکستون در جهت رقابت با مدل‌های دیگربازار برآمده‌اند.

    جان سیک چوی مدیر عامل شرکت موتوری سانگ‌یانگ در این خصوص گفت: ما قصد داریم تا خودمان را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی بخش آفرود با قابلیت مانورهای ویژه حفظ کنیم. ما برای ایجاد برتری در این بخش بسیار ویژه و متفاوت از دیگران عمل می‌کنیم. اینک محیط های سخت و مسیرهای صعب‌العبور برای خودروهای ما مناسب هستند. اینک برند سانگ‌یانگ با بیش از 65 سال سابقه به موتورهای دیزلی قدرتمند و شاسی‌های ساختاربندی شده مجهزند.

    این خودروسازی تائید کرده است که میزان تولیداتش هر ساله 500 هزار دستگاه افزایش می‌یابد که دلیل آن استفاده از فناوری‌های شرکتی و بهره‌گیری از فناوری کمپانی مادر "ماهیندرا" است. از طرفی LG به عنوان بازوی ارتباط دور و قدرتمن این شرکت کمک شایانی را به پردازش قدرت ارتباطی سانگ‌یانگ داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط