فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

ساماندهی تردد خودروهای سنگین در اصفهان نیازمند زیرساخت است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: نبود کمربندی در اطراف شهر اصفهان موجب تردد خودروهای سنگین در شهر اصفهان شده است و برای ساماندهی این امر نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها هستیم.

ساماندهی تردد خودروهای سنگین در اصفهان نیازمند زیرساخت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ رضا رضایی ظهر شنبه با حضور در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان برای ساماندهی تردد خودروهای سنگین نیازمند راه‌اندازی زیر ساخت هستیم، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که در محورهای جنوب، شمال، شرق و غرب اصفهان زیرساخت‌های لازم برای عدم تردد این خودروها در خیابان‌های شهر وجود ندارد و از این رو این خودروها مجبور به عبور در شهر هستند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر کمربندی مورد نیاز برای تردد خودروهای سنگین در اطراف شهر اصفهان وجود ندارد، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که برای نمونه هر روز در منطقه غرب اصفهان روزانه 15 هزار خودروی سنگین تردد دارند و باید هر چه سریعتر در شهر اصفهان برای ساماندهی این امر چاره‌ای اندیشید.

    رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه کامیون‌های جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی نیز در سطح شهر مشکل آفرین است، اضافه کرد: این مشکلات به ویژه در شب ها نمود بیشتری دارد.

    وی در ادامه به همکاری‌های خوب شهرداری و نیروی انتظامی برای آموزش فرهنگ ترافیک اشاره کرد و افزود: البته باید توجه داشته باشیم که این دو نهاد مسئول آموزش شهروندان نیستند و باید دیگر نهادهای نیز در این زمینه به میدان بیایند.

    کاهش چشمگیر سرعت در بزرگراه‌های اصفهان با نصب دوربین‌های کنترل سرعت

    سرهنگ رضایی با اشاره به تاثیر نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در بزرگراه‌های شهر اصفهان نیز گفت: با نصب این دوربین‌ها سرعت خودروها با میانگین 150 کیلومتر بر ساعت به 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت کاهش یافت.

    وی در ادامه با اشاره به کاهش 10 هزار مورد تصادفات در کشور طی 10 سال گذشته نیز گفت: ما تصادفات کشور را از 27 هزار مورد در سال 84 به 17 هزار مورد در سال 94 کاهش دادیم ولی این هنوز مطلوب نیست.

    رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: ترکیه با شرایط مشابه ما در 10 سال گذشته 27 هزار مورد تصادف را به زیر پنج هزار مورد کاهش داده است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته آموزش مورد نیاز به شهروندان دلیل اصلی کاهش تصادفات است و باید در کشور به این موضوع بیشتر توجه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو