فونیکسریمکسبهتام

استفاده از گاز مایع برای سوخت خودرو در بوکان حادثه آفرید

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: استفاده از گاز مایع(LPG) برای سوخت خودرو در این شهرستان حادثه آفرید.

استفاده از گاز مایع برای سوخت خودرو در بوکان حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، ظاهر فیضه روز پنجشنبه افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی بوکان اطلاع داده شد که خودرویی در حیاط منزلی طعمه حریق شده و ساکنان منزل نیز حضور ندارند.
    وی اضافه کرد: ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره یک بوکان بلافاصله به محل اعزام شده و پس از رسیدن با شکستن قفل در ورودی منزل، عملیات اطفاء را آغاز کردند.
    فیضه ادامه داد: با توجه به شدت حریق، ماموران ایستگاه شماره 2 امیرآباد نیز به کمک گروه اعزامی شتافتند تا بتوانند آتش را مهار کنند.
    وی در خصوص علت آتش سوزی اظهار کرد: علت آتش سوزی مربوط به آتش گرفتن خودرویی در حیاط منزل به دلیل استفاده از گاز LPG بوده که با انفجار گاز، شعله های آتش به راه ورود به ساختمان را مسدود کرده بود.
    مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با عکس العمل به موقع و مهار آتش توسط آتش نشانان، از ورود آتش و شعله های بلند آن به داخل منزل جلوگیری شد.
    وی بیان کرد: در این عملیات که با فرماندهی آتش نشان کامل فرجی انجام شد، سه خودرو آبرسان و تعداد هشت آتش نشان شرکت داشتند.
    فیضه با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه خسارات زیادی را به خودرو و منزل وارد شد، اظهار کرد: محل سوخت گیری LPG کاملا غیرقانونی و غیراصولی است و رانندگان باید به جای استفاده از سوخت LPG از سوخت CNG برای نصب در خودروهای خود استفاده کنند.
    برخی از رانندگان خودرو برای کاهش هزینه های خود از سوخت LPG و سیستم سوخت رسانی دستی گاز غیرمجاز استفاده می کنند.
    این نوع سیستم سوخت رسانی غیر استاندارد در نقاط مختلف کشور هر چند وقت یک بار باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری به رانندگان می شود.
    شهرستان بوکان با 227هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو