فونیکسریمکسبهتام

توسط صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد

آغاز طرح توزیع خودرو لیزینگی برای فرهنگیان بازنشسته

عصر خودرو- روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرهنگیان بازنشسته که به عضویت خود در موسسه ادامه داده‌اند علاوه بر دریافت وام بدون بهره معادل موجودی خود، از مهرماه ٩٥ به بعد از سهمیه خودرو لیزینگی مختص بازنشستگان برخوردار می شوند.

آغاز طرح توزیع خودرو لیزینگی برای فرهنگیان بازنشسته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان از مرحله مهرماه توزیع خودرو، سهمیه جداگانه برای بازنشستگان عضو موسسه در نظر گرفته و با شرایط فروش اقساطی که در بخشنامه مرحله بعد به آگاهی خواهد رسید واگذار می کند.

    این اطلاعیه می‌افزاید: در همین حال همکاران بازنشسته‌ای که قبلا از تسهیلات خودرو استفاده کرده و بدهی خود را تسویه کرده اند می توانند برابر سهمیه اعلام شده به ادارات آموزش و پرورش استانها مجدداً درخواست تسهیلات خودرو لیزینگی بدهند البته به این شرط که حق عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان در فیش حقوق شهریور ماه سالجاری آنها کسر شده باشد. بازنشستگان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به کارشناس رفاه اداره مربوطه مراجعه کنند.

    بنابر آنچه در اطلاعیه فوق ذکر شده است؛ فرهنگیان بازنشسته مهرماه ٩٤ به بعد می توانند با مراجعه به اداره تعاون مناطق آموزش و پرورش متبوع و با پر کردن فرم استمرار عضویت ضمن بهره مندی از وام بدون بهره با کارمزد دو درصد، از سایر مزایای موسسه مانند افراد شاغل از جمله سود سالیانه فعالیت های اقتصادی برخوردار شوند.

    بر اساس این اطلاعیه؛ طرح استمرار عضویت بازنشستگان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از مهر ٩٤ وارد مرحله اجرا شده و تاکنون هزاران نفر از فرهنگیان بازنشسته از مزایای این طرح بهره مند شده و اقدام به استمرار عضویت کرده اند.

    این اطلاعیه می‌افزاید: در همین حال بر اساس آمارهای شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان، طی سه سال اخیر تعداد ٤٦٢٧٣ دستگاه خودرو لیزینگی بین فرهنگیان عضو موسسه توزیع شده که نسبت به سه سال قبل  از آن (٢٢۰٩٨ دستگاه خودرو) بیش از دو برابر افزایش نشان می دهد. از سوی دیگر میانگین مبلغ وام پرداختی به فرهنگیان از ٦٧ میلیون ریال به بیش از ١٢۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده و مدت زمان بازپرداخت وام نیز به ٤٢ ماه رسیده است.

    در پایان اطلاعیه مذکور آمده است: در حالی خدمات شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به معلمان عضو موسسه گسترش یافته که میزان سودآوری این شرکت در سه سال اخیر بیش از دو برابر مدت مشابه قبل و بالغ بر ١٢٢٢ میلیارد ریال بوده است. خودروهای لیزینگی با شرایط وام ١٥ درصد و سند به نام خریدار تحویل فرهنگیان عضو موسسه می شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو