فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

بازار وام ۷ میلیونی خرید خودرو راکد شد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی با اینکه تا پیش از این مقاضیان وام خرید خودرو می توانستند با تسهیلات ۷ میلیون تومانی تا ۱۰۰ درصد قیمت یک خودروی ارزان قیمت داخلی را تامین کنند، پس از جهش قیمت‌ها، قدرت خرید تسهیلات یاد شده در خودروهای با قیمت پایین‌تر تا ۵۰ درصد افت کرد.

بازار وام ۷ میلیونی خرید خودرو راکد شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در چند سال اخیر نوعی از تسهیلات در برخی بانک های دولتی کشور به منظور خرید خودرو رواج یافت که به دلیل فراهم کردن امکان خرید خودروی ارزان قیمت تولید داخل، بازار تقاضای خوبی نیز برای آن فراهم شد.متقاضیان زیادی تاکنون توانسته اند با فراهم کردن شرایط مورد نظر بانک ها از جمله نحوه تضمین بازپرداخت وام و تکمیل اسناد خرید از شرکت های خودروساز داخلی و از طریق مراجعه به بانک هایی مانند ملت و ملی، از تسهیلات 5 تا 7 میلیون تومانی خرید خودرو استفاده کنند.طی سال های گذشته و تا همین اواخر که هنوز قیمت های جدید خودرو از سوی شرکت های داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا اعلام نشده بود، امکان خرید برخی خودروهای ارزان قیمت از طریق تامین بخشی از منابع مورد نیاز توسط متقاضی و یا استفاده کامل از تسهیلات بانکی وجود داشت و افراد می توانستند خودروهایی مانند پراید، پژوه 206، سمند و یا پژو RD و GLX را با کمک تسهیلات بانکی خریداری کرد.

    http://asrekhodro.com/News/23665

    نیومزدا، ماکسیما و تیانا دوباره گران شد

    شش سال پیش در چنین روزی کمیته خودرو در تداوم سیاست‌های موافقت با افزایش قیمت خودروهای داخلی، این بار با افزایش قیمت برخی از مدل‌های خودروهای تولیدی گروه بهمن و پارس خودرو موافقت کرد. گرانی دلار در داخل کشور، بهانه ای را به دست خودروسازان داده است تا بدون افزایش کیفیت و به بهانه افزایش قیمت ارز و واردات برخی از قطعات خود، قیمت را روز به روز افزایش دهند و تقاضاهای زیادی را راهی کمیته خودرو برای افزایش قیمت کنند.این در شرایطی است که قیمت خودروهای داخلی در بازار در چند ماه گذشته مرتب افزایش پیدا کرده است و اما خبری از افزایش کیفیت یا شرط و شروط های دولتی برای افزایش کارایی و کیفیت این خودروها در اختیار نیست. این در شرایطی است که با کاهش قیمت دلار و دیگر انواع ارز در بازار، چند روزی است که بازار خودروهای خارجی به لحاظ قیمت رو به آرامش گذاشته است.

    http://asrekhodro.com/News/23678

    واردات خودرو 10 درصد افزایش یافت
    شش سال پیش در چنین روزی در 8 امسال 27 هزار و 472 دستگاه خودرو به ارزش 623 میلیون دلار وارد کشور شد. در این مدت 13 هزار و 981 دستگاه خودرو از امارات، 8 هزار و 926 دستگاه از کره جنوبی و هزار و 346 دستگاه از چین وارد ایران شد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو