فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز:

وقوع یک‌هزار و ۵۴ فقره تصادف منجر به جرح در البرز

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از وقوع یک‌هزار و ۵۴ فقره تصادف منجر به جرح از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: ۱۷۰۰ همیار پلیس با پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز همکاری می‌کنند.

وقوع یک‌هزار و ۵۴ فقره تصادف منجر به جرح در البرز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس،‌ همایون شریفی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیکی که در کرج برگزار شد اظهار داشت: باید فرهنگ ترافیکی را در بین آحاد مختلف جامعه نهادینه کنیم و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که همگان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی پیشتاز باشند.

    وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یکهزار و 116 نفر بر اثر تصادفات در استان البرز مجروح شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش نشان داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اکنون بیش از 1700 همیار پلیس با پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز همکاری دارند، ‌خاطرنشان کرد: این همیاران پلیس نقش مهمی را در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی دارند.

    شریفی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیکی در جامعه موجب کاهش تلفات در کشور شده است،‌ تأکید کرد: در سال 84 با 7 میلیون خودرو در کشور 23 هزار و 500 نفر براثر حوادث رانندگی جان خود را ازدست دادند و درحالی که در سال 94 رقم خودرو به 20 میلیون دستگاه افزایش یافت اما آمار کشته شدگان به حدود 17 هزار نفر رسید.

    وی دربخش دیگری از سخنان خود به آمار 6 ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت 46 فقره تصادف منجر به فوت در البرز رخ داده است.

    شریفی گفت: در این مدت 47 نفر در تصادفات درون شهری استان البرز فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار نفر کمتر بوده است.

    درپایان این همایش از نمونه‌های ترافیکی استان تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط