فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای دهه اول محرم

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس برای دهه اول محرم گفت: تردد دسته جات از بزرگراه ها و اتوبان های پایتخت ممنوع است.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت برای دهه اول محرم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ مراد مرادی  با تاکید بر اینکه جلسات متعددی با مسئولان هیات های مذهبی در خصوص تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم برگزار شده است، افزود: محل و نحوه احداث ایستگاه های صلواتی نباید موجب مزاحمت و ایجاد گره ترافیکی کند.
    به گفته وی ماموران پلیس راهور در دهه نخست محرم حضور پررنگی در اماکن پرتردد و اطراف ایستگاه های صلواتی برای تسهیل در امر عبور و مرور خواهند داشت.
    سرهنگ مرادی با بیان اینکه برای فعالیت تکایا، ایستگاه های صلواتی و حرکت دسته جات در معابر دستورالعمل وجود دارد، گفت: دستورالعمل مذکور به اطلاع مسئولان هیات ها، تکایا و مساجد رسیده و از آنان خواسته ایم که مطابق با آن عمل کنند.
    وی با بیان اینکه بیشتر مراسم های عزاداری در ساعات پایانی شب و هنگام تاریکی هوا برگزار می شود، اظهارکرد: رانندگان باید هنگام رانندگی و به دلیل لباس تیره عزاداران هوشیاری بیشتری به خرج دهند.
    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در مورد رانندگانی که اقدام به گل مالی کردن خودروهای خود در این ایام می کنند، خاطرنشان کرد: اگر نوشته یا گل مالی کردن خودرو باعث کاهش دید راننده شده یا پلاک وسیله نقلیه را مخدوش کند، پلیس برابر قوانین با آن برخورد خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط