فونیکسریمکسبهتام

تست رانندگی عمومی چری آریزو ۵ در پیست آزادی برای مشتریان برگزار شد

آریزو ۵ سربلند از نگاه مشتریان

عصر خودرو: بعد از ظهر روز گذشته شرکت مدیران خودرو بار دیگر اقدام به برگزاری تست رانندگی خودرو چری آریزو ۵ برای مشتریان در پیست آزادی کرد. این اقدام که طی ساعات ۱۵ تا ۲۰ بعد از ظهر روز جمعه برگزار شد؛ با استقبال قابل توجه مشتریان محصولات مدیران خودرو مواجه گشت و جمعیت حضور یافته در پیست آزادی در مقایسه با سایر برنامه‌های مشابه نشان از بهبود شرایط برگزاری و تمایل بیشتر مشتریان نسبت به برگزاری برنامه‌های مشابه است.

آریزو ۵ سربلند از نگاه مشتریان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیران خودرو متولی دو برند ام‌وی‌ام (MVM) و خودروساز لوکس چری (Chery) چین در ایران در زمره معدود شرکت‌هایی به حساب می‌آید که بر اساس برنامه‌ای مدون و حساب شده اقدام به برگذاری تست رانندگی عمومی برای مشتریان در پیست آزادی می‌کند. اقدامی که سایر شرکت‌ها یا انجام نمی‌دهند و یا در بهترین حالت تنها به هنگام ارائه محصول جدید اقدام به برگزاری می‌کنند.
چری آریزو 5 خودرویی مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری به قدرت 116 اسب بخار دارای تکنولوژی زمان‌بندی متغیر سوپاپ با گیربکس CVT اتوماتیک، خودرویی با مصرف پایین و مناسب شهرهای پرترافیکی چون تهران است و با توجه به ظاهر کاملا متفاوت خود در میان مردم جای ویژه‌ای برای خود باز کرده است به طوریکه در میان مشتریان حاضر در پیست آزادی همگی بطور واحد بر زیبایی نمای خارجی و داخلی و راحتی نمای داخلی و دسترسی به ادوات و همچنین عملکرد مناسب خودرو رای مثبت دادند.
در پایان برنامه تست رانندگی به چهار نفر از شرکت کنندگان سه دستگاه تبلت به قید قرعه تقدیم شد تا از حضور همیشگی آن‌ها در برنامه‌های مدیران خودرو تقدیر به عمل آمده باشد.
برنامه تست رانندگی محصولات مدیران خودرو از روز 2 مهرماه تا سه جمعه متوالی به همین صورت برگزار خواهد شد. علاقه مندان می‌توانند در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و یا حضور در برنامه تست رانندگی محصولات مدیران خودرو با این شرکت تماس حاصل کنند.

کرمان موتوراکستریم