فونیکسریمکسبهتام

انتقاد شدید مدیرعامل فورد از دونالد ترامپ

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت فورد از نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید مدیرعامل فورد از دونالد ترامپ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، مارک فیلدز مدیرعامل فورد از سخنان دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مخالفت با انتقال این شرکت خودروسازی به مکزیک، به شدت انتقاد کرد.

    فیلدز در گفتگو با سی.ان.ان درباره سخنان ترامپ گفت: پس از اعلام فورد مبنی بر انتقال تولید تمام خودروهای کوچک به ویژه فوکوس و C-Max به مکزیک، هیچ کاهش نیرویی در این شرکت رخ نخواهد داد. این به این دلیل است که فورد پس از انتقال تولید این دو مدل به مکزیک، تولید دو خودروی جدید را در دیترویت آمریکا جایگزین آنها خواهد کرد.

    این در حالیست که توضیحات مدیرعامل فورد نیز باعث توقف حملات ترامپ به این شرکت در کمپین هایش نشده است.

    وی اخیرا در یکی از سخنرانی هایش گفت: آنها(فورد) خیال می‌کنند که می‌توانند تمام کارگرانشان را در آمریکا اخراج کنند و تولید خودرو را به مکزیک ببرند. وقتی خودروی تولیدی شان در مکزیک برای ورود به آمریکا به مرز برسد، ما نیز تعرفه گمرکی 35 درصدی روی آن وضع خواهیم کرد. می‌دانید آنگاه چه اتفاقی می افتد؟ آنها هیچ وقت تولید را به مکزیک نخواهند برد. 

    البته فیلدز هنوز اعلام نکرده که تولید چه مدلهایی جایگزین فوکوس و C-Max خواهد شد اما گمان می‌رود یکی از آنها "رنجر" و دیگری "برونکو" باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم