فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۶ (۱۵)

در مقایسه با بسیاری از کشورها می توانیم صادرکنندگان بهتری باشیم

عصر خودرو- رییس هیأت مدیره شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا معتقد است: نمایشگاه های آلمان همیشه قابل توجه است چرا که تمامی شرکت های معتبر دنیا در این نمایشگاه ها حضور دارند.

در مقایسه با بسیاری از کشورها می توانیم صادرکنندگان بهتری باشیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، یزدان حیدری درحاشیه سیزدهمین نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت با بیان این مطلب افرود: با این وجود شرکت های ایرانی معتبر زیادی وجود دارند که با وجود پتانسیل بالا برای شرکت در این نمایشگاه به علت بسته بودن روابط بین المللی استقبالی از این حضور نکرده اند.
    او همچنین با بیان اینکه بسیاری از کشورهای دیگر که پیشینه ای در صنعت قطعه سازی ندارند این روزها شرایط بسیار خوبی را سپری می کنند افزود: در حال حاضر در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر تولیدکنندگان ما می توانند صادرکنندگان بهتری باشند ولی نتوانستند بخاطر مشکلات نقل و انتقال پول در این نمایشگاه حاضر شوند.
    حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه وقتی صنعت خودرو توسعه یابد طبیعا صنایع جانبی آن مانند قطعه سازی پیشرفت خواهند کرد، تصریح کرد : برای صنعتی شدن باید تعامل جهانی خود را بیشتر کنیم. این روزها باید از سیاست در جهت بهبود اقتصاد استفاده کرد .
    او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هر یک میلیارد دلار واردات 100 هزار نفر بیکار را در جامعه به جمع بیکاران اضافه می کند، افزود: با تشویق تولیدکنندگان به تولید بیشتر می توان مردم را از رنج بیکاری خلاص کرد.
    رییس هیأت مدیره پارمیدا در ادامه نیز با اشاره به اینکه وقتی که درآمد پول از درآمد سرمایه گذاری بیشتر است پول در مسیرهای دیگری مانند املاک و مستغلات و خرید و فروش و واردات وارد می شود، گفت: تغییر ذائقه مردم بعد دوره 8 ساله دولت قبل که مردم را به واردات و جنس خارجی عادت داد نوعی تهاجم است، این درحالی است که مردم کشورهای دیگر نسبت به تولیدات داخلیشان تعصب دارند، مانند مردم ترکیه و ژاپن حتی در زمانی که صنعتشان ضعیف بود از تولیداتشان حمایت میکردند اما در کشور ما  هر زمان صنعت ضعیف باشد راه برای واردات باز می شود.
    حیدری  ضعف ایرانی ها را در انجام کارهای تیمی دانست و گفت: اگر یک شرکت بین المللی ورود کند با نظم و انضباط کار را جلو ببرد ما هم توان پیشرفت خواهیم داشت.
    گفتنی است شرکت پارمیدا به عنوان زیرمجموعه گروه آذین از سال 1369در خصوص انواع نوارهای لاستیکی خودرو مانند نوارهای در، شیشه و صندوق عقب فعالیت می کند و به علت بهره بردن از نیروهای خوب و کارآزموده 41 درصد سهم بازار خودروسازی را به خود اختصاص داده است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو