فونیکسریمکسبهتام

در پوشش جعلی مواد غذایی؛

۲۲هزار لیتر سوخت قاچاق در اردبیل کشف شد

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق با پوشش جعلی مواد غذایی در این منطقه خبر داد.

۲۲هزار لیتر سوخت قاچاق در اردبیل کشف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از شرکت فرآورده‌های نفتی اردبیل سید حجت مدنی ظهر شنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی گزارشات رسیده مربوط به فعالیت شبکه جمع‌آوری و ذخیره فرآورده نفت گاز در اردبیل واحد کنترل و نظارت نسبت به بازرسی وارد عمل شد.

    وی افزود: در نهایت با شناسایی عوامل متخلف مشخص شد این اشخاص با مراجعه به فروشندگان روستایی نسبت به خرید نفت گاز سهمیه کشاورزان و حمل آن اقدام می‌کردند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ادامه داد: افراد متخلف با جاسازی مخزن به ظرفیت دو هزار و 800 لیتر در خودرو نیسان با پوشش جعلی مواد غذایی احمدی اقدام به ذخیره فراورده به صورت غیرقانونی می‌کردند.

    مدنی تأکید کرد: این افراد بعد از تکمیل ظرفیت در حد نفت‌کش بزرگ محموله نفت گاز را از استان خارج می‌کردند که با همکاری پلیس آگاهی و اداره مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی این افراد شناسایی شده‌اند.

    وی تصریح کرد: بعد از کشف باغ ویلای محل نگه‌داری سوخت به میزان 22 هزار لیتر سوخت نفت گاز کشف و ضبط شد و بعد از 10 ساعت تلاش به انبار منطقه اردبیل انتقال یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط