فونیکسریمکسبهتام

معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد هشدار داد:

جمع آوری وانت بارهای غیرمجاز در مبادی ورودی شهر بجنورد

عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد به وانت بارهای غیرمجازعرضه میوه و تره بار در ورودی شهر بجنورد و ایجاد سد معبر از سوی آنان، هشدار داد.

جمع آوری وانت بارهای غیرمجاز در مبادی ورودی شهر بجنورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، یوسفعلی رستمی  اظهارداشت: اجرای طرح جمع آوری سد معبردر نقاط مختلف مرکز استان از هفته گذشته در دستور کارقرار گرفته و وانت بارهایی که در مبادی ورودی بجنورد اقدام به عرضه میوه و تره بارمی کنند جمع آوری می شوند.

    وی با اشاره به اینکه این طرح در سه محور استان اجرا می شود، افزود: جمع آوری وانت بارها که در ورودی بجنورد میوه فروشی می کنند علاوه برایجاد منظره ای نازیبا در ورودی شهرباعث ایجاد ترافیک و افزایش خطر تصادف می شوند.

    رستمی با اشاره به اینکه اغلب این وانت بارها بدون مجوز و به صورت غبرقانونی اقدام به فروش در مبادی ورودی می کنند، افزود: به این منظور جمع آوری این وانت بارها در دستورکارقرار گرفته است.

    معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد اظهارداشت: بارها به افرادی که اقدام به فروش غیرقانونی در مبادی شهر می کنند پیشنهادهایی مبنی براینکه در مکان موقت یا در بازارهای روز برای فروش اقدام کنند، داده شده اما متاسفانه این افراد حاضر به همکاری نیستند.

    رستمی تصریح کرد: جمع آوری این وانت بارها با همکاری پنج ارگان از جمله نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت ومعدن و شهرداری به زودی انجام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه عرضه وفروش میوه و محصولات توسط وانت بارها بدون رعایت حریم راه و ایجاد مخاطرات بسیار در مبادی ورودی ایجاد می کند، تصریح کرد: به دلیل همکاری نکردن این فروشنده ها که اغلب برای سود بیشتر، امکان حضور خود را به یک مکان خاص محدود نمی کنند و درنقاط مختلف سطح شهر مرتبا جابجا می شوند، وظیفه داریم به طور قاطع با آنان برخورد کنیم.

    وی همچنین از جمع آوری خودروهای فرسوده که در مبادی راه و یا درب مغازه های تعمیرخودرو رهاشده اند خبرداد و گفت: این خودروها به علاوه تانکرها و سایر وسایلی که چهره شهررا مخدوش و نازیبا کرده اند نیز جمع آوری می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو