فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ (۸)

معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک

عصر خودرو: کیا نسل چهارم مدل ریو خود را پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودرو پاریس به جهان معرفی کرد. نسل چهارم ریو کمی کشیده‌تر و پهن‌تر از نسل پیشین و رقیب فورد فیستا آمریکایی است که در پایان سال ۲۰۱۶ میلادی با قیمت آغازین ۱۱ هزار پوند وارد بازار خواهد شد.

معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰
  • معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک
  • معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک
  • معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: کیا ریو هاچ‌بک

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، طراحی کلی نسل چهارم با پیروی از زبان جدیدی طراحی کمپانی کیا با نسل پیشین تفاوت چندانی ندارد اما نسل نوین سطوح مسطح و نرم‌تری دارد و امضا کمپانی کیا با جلوپنجره معروف به Tiger Nose (بینی ببر) اما کمی باریک‌تر و کوتاه‌تر در محاصره چراغ‌های جلویی که بازطراحی شده‌اند قرارگرفته است. نمای داخلی ریو جدید با استفاده از خطوط افقی کمی پهن‌تر جلوه کرده و با کمک فرمان سه‌نقطه اتصال تم اسپورت‌ گونه‌ای دارد. کنسول مرکزی دربرگیرنده نمایشگر حسی بزرگ مجهز به آخرین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کیا با نام Uvo است.
کیا قصد دارد این هاچ‌بک پنج‌در را در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی کند و از این رو هنوز ویژگی‌های دقیق و رسمی این خودرو منتشر نشده است اما آنچه انتظار می‌رود به پیشرانه‌های فعلی خط تولید کیا افزوده شود پیشرانه سه سیلندر 1 لیتری بنزینی توربو 120 اسب بخاری است که برای اولین با در نمونه‌ هاچ‌بک مدل سید عرضه شد. این هاچ‌بک رقابتی از قیمت تقریبی 11 هزار پوند آغاز خواهد شد که قیمت آن با شیب ملایمی در تناسب با آپشن سفارش مشتری افزایش خواهد یافت. در حال حاضر جدا از سه تریم استاندارد موجود برای محصولات کیا احتمال آن می‌رود که تریم GT نیز به آپشن‌های قابل سفارش نسل نوین کیاریو افزوده شود.
کیا قصد دارد هاچ بک پنج‌در ریو را در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی کند اما نمونه سدان آن همچنان در دست کار است و احتمال دارد رونمایی آن در پاییز سال جاری در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یا اوایل سال بعد میلادی در نمایشگاه خودرو شیکاگو رونمایی شود. همچنین فروش مدل سدان ریو نسل چهارم در سال بعد میلادی و به‌عنوان مدل 2017 انجام خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم