فونیکسریمکسبهتام

بیزینس مونیتور:

روند صعودی تولید در خودروسازان ایران ادامه می یابد

عصرخودرو: بیزینس مونیتور طی گزارشی نوشت صنعت خودروسازی ایران با وجود مشکلات موجود با پیشرفت‌های چشمگیری طی سال‌های اخیر روبرو شده است .

روند صعودی تولید در خودروسازان ایران ادامه می یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱:۵۸

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» ، موسسه بیزینس مونیتور طی گزارشی نوشت صنعت خودروسازی ایران به رغم چالشها و مشکلات موجود و ناتوانی در حل برخی مشکلات ساختاری با پیشرفتهای چشمگیری طی سالهای اخیر روبرو شده است .
    بر اساس این گزارش شرکت خودروسازی ایران خودرو قصد دارد با احداث کارخانه های جدید و امضای قرارداد مشترک تولید با شرکتهای خارجی میزان تولید محصولات خود را بیش از پیش افزایش دهد .
    بازار خودرو ایران تقریبا به طور کامل در تسلط شرکتهای داخلی قرار دارد و این در حالی است که ایران با تحریم روبرو است .
    بر اساس پیش بینی بیزینس مونیتور میزان تولید خودرو در بازار داخلی ایران به روند صعودی خود ادامه خواهد داد .
    این گزارش افزوده است: در حالی که زیان دهی همچنان بزرگترین نگرانی صنعت خودروسازی به شمار می رود شرکتهای خودروسازی بزرگ ایران همچنان برای رشد و توسعه برنامه های خود به کمکها و حمایتهای دولتی نیاز دارند . بعید به نظر می رسد دولت ایران نیز برنامه ای برای قطع کمکها و حمایتهای خود از صنعت خودروسازی داشته باشد .
    ایران قصد دارد با مشارکت شرکتهای خودروسازی ترکیه برند جدیدی از خودرو را معرفی و تولید کند . گرچه جزییات زیادی از برند جدید خودروی تولیدی منتشر نشده ولی این خودرو قرار است با مشارکت شرکت ایران خودرو و شرکت حما اینداستری ترکیه تولید شود .
    مقامهای دو شرکت امیدوارند این خودرو بتواند در بازار اروپا نیز عرضه شود . در مرحله نخست اجرای این پروژه تولید خودروی سواری در نظر گرفته شده است البته هنوز مکان دقیق تولید این خودرو در ایران مشخص نشده است .
    به نظر می رسد مراحل ابتدایی تولید این خودرو در ترکیه آغاز شود چون امکان دسترسی به بازار اروپا از طریق ترکیه بهتر از ایران است . ممکن است پس از گذشت مراحل ابتدایی تولید این خودرو در ایران نیز آغاز شود .

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو