فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

کاهش تلفات جاده ای از اولویت های پلیس شرق استان تهران است

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه، کاهش تلفات جاده ای از اولویت های پلیس شرق استان تهران است.

کاهش تلفات جاده ای از اولویت های پلیس شرق استان تهران است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به این نکته که کاهش تلفات جاده و تصادفات رانندگی در اولویت پلیس شرق استان تهران قرار دارد، اظهار داشت: همواره کاهش تصادفات رانندگی و تلفات جاده ای از اولویت های پلیس بوده است.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: طی سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه کاهش تصادفات رانندگی صورت پذیرفته که با همکاری مردم و رانندگان، موفقیت های خوبی نیز به دست آمده است.

    وی با اشاره به این نکته که کاهش تصادفات رانندگی و تلفات جاده ای به عوامل مختلفی از جمله همکاری مردم و رانندگان دارد، ادامه داد: در کنار تلاش های شبانه روزی پلیس و نظارت بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری و تعامل مردم و رانندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: اگر رانندگان وسایل نقلیه خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دانسته و از هرگونه اقدام خطرساز دوری کنند، بدون تردید شاهد کاهش تصادفات رانندگی و در ادامه تلفات جاده ای خواهیم بود.

    سردار ناظری بیان داشت: محورهای شرق استان تهران یکی از محورهای پرتردد در کشور محسوب شده که روزانه هزاران خودرو و وسیله نقلیه را در خود جای می دهد و به همین خاطر کاهش تلفات جاده ای از اولویت های پلیس شرق استان تهران است.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در شرق استان تهران صورت پذیرفته و همکاری مردم و رانندگان، در طول چهارماه ابتدایی سال جاری، شاهد کاهش بیش از 12 درصدی تلفات جاده ای بوده ایم که این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

    سردار ناظری با اشاره به در پیش بودن موج پایانی سفرهای تابستانی افزود: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی و حفظ امنیت رانندگان و سایر مردم است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط