فونیکسریمکسبهتام

پیش بینی ۱۰۰ هزار دز واکسن‌ برای کارکنان حمل و نقل عمومی پایتخت

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار دز واکسن برای خانواده بزرگ حمل و نقل پیش بینی شده گفت: مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه یکی از بهترین مراکز واکسیناسیون در معاونت حمل و نقل است.

پیش بینی ۱۰۰ هزار دز واکسن‌ برای کارکنان حمل و نقل عمومی پایتخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از  ایرنا از اعلام روز جمعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سید مناف هاشمی با اشاره به بازدید خود از مراکز واکسیناسیون شرکت اتوبوسرانی، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سازمان تاکسیرانی و بوستان ولایت گفت: زحمات زیادی بر دوش همکاران در شرکت بهره برداری متروی تهران بود و انتظار داشتیم خیلی زودتر واکسیناسیون آنها انجام می شد اما با توجه به محدودیت هایی که در خصوص واکسن در کشور وجود دارد از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که این تصمیم را گرفتند؛ تشکر و قدردانی می کنم.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: اولویت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسیرانان، رانندگان اتوبوس، پایانه ها و راهبران مترو است که بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

    وی گفت: بخش دیگری از همکاران ما که با مردم در ارتباط هستند هر زمان که وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و شهر سالم شهرداری تهران، حراست و بازرسی به این نتیجه برسند که کارکنان دیگری که بیشتر در معرض ارتباط با مردم هستند؛ واکسینه خواهند شد.

    معاون شهردار تهران افزود: تعدادی از کارکنان بخاطر شرایط سنی بخصوص در تاکسیرانی و اتوبوسرانی قبلا واکسینه شده اند و امیدواریم با این اقدام شاهد قطع زنجیر انتقال باشیم.

    هاشمی از راه اندازی مرکزی جدید واکسیناسیون برای شهروندان در منطقه پنج خبر داد و افزود: بعد از پایان واکسیناسیون همکارانمان در حوزه حمل و نقل پنج مرکز واکسیناسیون را در اختیار وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی قرار خواهیم داد تا افراد در حوزه های دیگر شهروندی هم بتوانند از این مراکز استفاده کنند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ما آمادگی خود را برای پشتیبانی و حمایت از 10 مرکز با تمامی امکانات اعلام کردیم اما با تمام محدودیت هایی که داشتند در حال حاضر با همین چند مرکز نظر موافقت شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو