فونیکسریمکسبهتام

عرضه میتسوبیشی لنسر ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ توسط آرین‌موتور

لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند

عصر خودرو: شرکت آرین‌موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران مدتی قبل عرضه مدل فیس‌لیفت و جدید لنسر را با پیشرانه ۱۸۰۰ سی‌سی فول آپشن آغاز کرد و هفته گذشته نیز بعد از مدتی غیبت مدل ۱۶۰۰ لنسر با قیمت ۱۰۴.۵ میلیون توما نبه سبد محصولات آرین‌موتور بازگشت.این در حالی است که هم‌اکنون لنسر ۱۸۰۰ با قیمت ۱۲۷.۸ میلیون‌تومان رقبایی در بازه قیمتی فراتر از ۱۳۰ میلیون‌تومان و بعضا تا ۱۴۰ میلیون‌تومان دارد که از نظر مشخصات فنی و امکانات در سطح پایین‌ترین از این خودرو قرار دارد و در بازه قیمتی ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون‌تومان نیز مدل جدید لنسر ۱۶۰۰ تیپ ۲ با پیشرانه قدرتمند و امکانات قابل توجه قیمتی رقابتی دارد و به خصوص شرایط را برای انتخاب یک خودرو ژاپنی فراهم می‌کند.

لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند
  • لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، میتسوبیشی لنسر 1800 تیپ 4 از پیشرانه 140 اسب‌بخاری با حداکثر گشتاور 176نیوتن‌متر بهره می‌برد و انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو صورت می‌گیرد. این خودرو با بهره‌گیری از پدل‌شیفتر‌های آلومینیومی در پشت فرمان که در زمره خاص‌ترین آپشن‌های این خودرو قرار دارد، همچنین امکان تعویض دنده به صورت 6 سرعته دستی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. لنسر 1800 با توجه به مخزن سوخت 59 لیتری در سیکل ترکیبی 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند که در مقایسه با رقبایی همچون الانترا‌، سراتو و کرولا حدود یک لیتر مصرف کمتر را نشان می‌دهد.مصرف سوخت این مدل در جاده 5.5 لیتر و در شهر 8.6 لیتر در 100 کیلومتر است. این سدان 1.3 تنی صفر تا 100کیلومتر را طی 11.5 ثانیه طی می‌کند.
در بخش ایمنی لنسر 1800 در جلو و عقب از ترمز دیسکی بهره می‌برد و به تکنولوژی‌هایی نظیر ترمز ضد‌قفل ABS‌، کنترل فعال پایداری ASC‌، کنترل کشش TCL‌، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و ترمز کمکی BA مجهز است. 7 کیسه هوای ایمنی شامل 2عدد ایربگ جلو دو‌مرحله‌ای‌ راننده و سرنشین جلو، 2عدد ایربگ جانبی، 2عدد ایربگ پرده‌ای و یک عدد ایربگ زانویی راننده نیز مکمل تجهیزات ایمنی لنسر 1800 تیپ 4 هستند. فرمان الکتریکی EPS لنسر با حداقل شعاع گردش 5 متر ضمن همراهی راننده در فرمان‌دهی دقیق‌، قدرت مانور بالایی را به این خودرو می‌دهد. سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون در جلو و چند‌اتصاله در عقب نیز ضمن جذب حداکثری ضربات وارده در موانع‌، رانندگی اسپرتی را در مانورها به ارمغان می‌آورد.
در بخش تجهیزات رفاهی لنسر 1800 به سیستم تهویه اتوماتیک‌، آینه وسط روز و شب‌، برف‌پاک‌کن و شیشه‌شوی مجهز به سنسور باران‌، سنسور عقب و دوربین دید عقب‌، کروز کنترل‌، سانروف‌، آینه‌های برقی جانبی مجهز به گرم‌کن و ورود بدون سوئیچ مجهز است. در بخش مولتی‌مدیا این مدل از یک نمایشگر با 4 بلند‌گو و 2 تیوتر بهره می‌برد و سیستم صوتی و بلوتوث برای مکالمات تلفنی از روی فرمان قابل کنترل هستند.
چراغ‌های جلو زنون در لنسر 1800 با استفاده از تکنولوژی AFS همراه با گردش فرمان مسیر را روشن می‌کنند و به تنظیم اتوماتیک ارتفاع و شوینده نیز تجهیز شده‌اند. لنسر 1800 تیپ 4 همچنین برای تکمیل عملکرد اسپرت سیستم تعلیق به تایر‌های 215/45R18 با رینگ‌های 18 اینچی جدید مجهز شده است.
قیمت لنسر 1800 تیپ 4 در شرایط فروش نقدی 127.8 میلیون‌تومان تعیین شده ‌که در شرایط مشارکتی با موعد تحویل 120 روزه با سود مشارکت 30‌درصد عرضه می‌شود. متقاضیان خرید نقدی این خودرو نیز می‌توانند این مدل را طی 45 روز کاری تحویل بگیرند و در ازای 60 میلیون‌تومان پیش‌پرداخت 21درصد سود مشارکت دریافت کنند. خرید اقساطی این سدان شهری نیز با پیش‌پرداخت 52 میلیون‌تومان و پرداخت مابقی مبلغ طی 12 قسط 5.3 میلیون‌تومانی بدون بهره امکان‌پذیر است. برای کاهش میزان اقساط نیز مشتریان می‌توانند با همان پیش‌پرداخت 52 میلیون‌تومانی مابقی قیمت خودرو را طی 24 قسط 2.95 میلیون‌تومانی با بهره 14 درصد بپردازند.نزدیک‌ترین رقیب لنسر 1800 یعنی کیا سراتو از سوی اطلس‌خودرو با قیمت نقدی 135میلیون‌تومان به فروش می‌رسد و ایرتویا نیز کرولا XLI مدل 2016 را با قیمت 132.9 میلیون‌تومان به مشتریان عرضه می‌کند.

لنسر 1600 تیپ 2
میتسوبیشی لنسر 1600 تیپ 2 جدیدترین محصول در سبد آرین‌موتور است که از پیشرانه 1.6 لیتری با حداکثر توان 117 اسب بخار بهره می‌برد و برای انتقال قدرت به محور جلو به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این مدل با توجه به بهره‌گیری از تکنولوژی اختصاصی زمان‌بندی سوپا‌پ‌های میتسوبیشی (MIVEC) در سیکل ترکیبی تنها 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند و با توجه به ظرفیت 59 لیتری مخزن سوخت با یک باک پر می‌تواند مسافتی حدود 850 کیلومتر را طی کند که در مقایسه با رقبا عدد قابل توجهی است. لنسر 1600 با وزن 1275 کیلوگرم شتاب صفر تا 100 حدود 13 ثانیه‌ای دارد  که نسبت به دیگر رقبا در این بازه قیمتی عدد رقابتی و قابل توجهی است. این خودرو در بخش ایمنی به ترمز کمکی BA‌، ترمز ضدقفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD مجهز شده است و برای تکمیل این فهرست از 2 کیسه‌هوا نیز بهره می‌برد. از جمله امکانات رفاهی این مدل می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک‌، آینه وسط روز و شب‌، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان‌، داشبورد با طرح مشکی پیانویی‌، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و سانروف اشاره کرد. چراغ‌های جلو این خودرو ‌هالوژنی هستند و متناسب با میزان نور محیط به صورت اتوماتیک روشن و خاموش می‌شوند.سیستم صوتی این مدل نیز با ورودی AUX‌، قابلیت پخش MP3 و CD را از طریق 6 بلندگو فراهم می‌کند. رینگ آلومینیومی نصب شده روی تایر‌های 205/55R16 با طرح جدید ارائه می‌شوند و مانند مدل 1800 تیپ4 این مدل نیز به باله عقب مجهز شده است. پرژکتورهای جلو و راهنما روی آینه‌های جانبی نیز دیگر آپشن‌های لنسر 1600 تیپ 2 است.
لنسر 1600 تیپ 2 هم‌اکنون با قیمت نقدی 104.5 میلیون‌تومان حدود 6میلیون‌تومان ارزان‌تر از نزدیک‌ترین رقیب هموطنش یعنی تویوتا یاریس سدان به فروش می‌رسد و طی 10 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو