فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون انرژی مطرح کرد؛

با بنزین تک نرخی وجود کارت سوخت ضرورتی ندارد

عصر خودرو- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: در حال حاضر چون کارت سوخت استفاده نمی‌شود و بنزین هم تک نرخی شده ضرورتی برای ماندن کارت سوخت وجود ندارد.

با بنزین تک نرخی وجود کارت سوخت ضرورتی ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، جلال میرزایی با بیان اینکه با دیدگاه دولت درباره‌ حذف کارت سوخت و تک نرخی بودن بنزین موافق است، گفت: متاسفانه گاهی اوقات وقتی ابزاری برای رسیدن به هدف شکل می‌گیرد آن ابزار خود تبدیل به هدف می‌شود و الان حفظ کارت سوخت، با استدلال برخی از افراد به یک هدف تشکیل شده است بدون این که در نظر داشته باشند هزینه‌هایی را در بر دارد.

    وی افزود: تنها استدلالی که از طرف برخی از نمایندگان در این موضوع دیده‌ام این است که ماندن کارت سوخت فقط ابزاری برای اطلاع از میزان مصرف باشد که در آینده اگر شرایطی اقتضاءکرد بتوانیم از این ابزار برای تنظیم مصرف سوخت استفاده کنیم.

    این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد:‌نگرانی‌هایی که برخی از نمایندگان داشتند این گونه برداشت می‌شد که بیشتر ملاحظات امنیتی مطرح است تا اقتصادی اما بحث صرفا اقتصادی و صرفه جویی در مصرف خام و ناپخته به نظر می‌رسد.

    نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: زمانی که بنزین هم تک نرخی باشد اگر بخواهیم کارت سوخت حفظ شود این کار را می‌توانیم در جایگاه‌ها و از طریق کارت سوخت‌هایی که در اختیار جایگاه‌داران است، انجام دهیم و میزان مصرف را هم از این طریق بفهمیم.

    این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر این حفظ کارت سوخت مستلزم هزینه است گفت: متاسفانه نماینده دولت هم در جلسه کمیسیون آن طور که باید قوی‌تر عمل می‌کرد، نتوانست دیدگاهها و استدلال‌ها را کامل توضیح دهد.

    این نماینده مجلس تاکید کرد:‌ در حال حاضر چون کارت سوخت استفاده‌ای هم ندارد و بنزین هم تک نرخی است ضرورتی ندارد که کارت سوخت باقی بماند.

    وی در پایان اظهار کرد:‌ امیدواریم نماینده دولت نهایتا در جمع بندی این کار بتواند مذاکراتی داشته باشد تا نتیجه مطلوب‌تری به دست آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو