فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل سایپا خبر داد:

تشکیل ستاد جهاد اقتصادی و مدیریت هزینه ها در گروه خودروسازی سایپا

عصر خودرو : مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از تشکیل ستاد جهاد اقتصادی و مدیریت هزینه ها در سایپا خبر داد و گفت: توجه به منافع سازمانی راز موفقیت بنگاه های صنعتی است و ما با ایجاد روحیه جهادی در سازمان تلاش می کنیم این امر را سرلوحه خود قرار دهیم.

تشکیل ستاد جهاد اقتصادی و مدیریت هزینه ها در گروه خودروسازی سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰:۰۴

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز مهندس نعمت الله پوستین دوز مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در اولین نشست مدیران گروه در سال جدید اظهار داشت: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک بنگاه صنعتی قصد دارد با تلفیق مفاهیم جهاد و اقتصاد خود را برای برنامه پرواز 95 آماده سازد.
    وی افزود: با ایجاد اندیشه های امیدبخش باید تلاش کنیم پیشرفت و ارتقای سازمانی را در قالب فعالیت های جهادی متبلور سازیم.
    وی گفت: سال گذشته حرکتی را در راستای تجمیع سیاست ها و فعالیت های فروش و خدمات پس از فروش آغاز کردیم و امسال تلاش می کنیم این راه را به صورتی گسترده تر ادامه دهیم.
    پوستین دوز تاکید کرد: در ایام نوروز شاهد بودیم که میزان تماس مشتریان با شرکت امداد خودرو کاهش یافته و این خود نشان دهنده افزایش کیفیت محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپاست.
    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: امسال باید حوزه تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی که با جهاد اقتصادی همراه شده را هم در زمینه تکنولوژی تولید و کارخانه سازی و هم محصولات جدید با هدف افزایش توان رقابت پذیری سایپا در داخل و خارج از کشور با قدرت به پیش ببریم.
    وی بیان کرد: در حوزه سرمایه انسانی راه اندازی مدرسه توانمندسازی انسانی با هدف کشف و پرورش توانمندی های کارکنان گروه و تاسیس باشگاه اندیشمندان سایپا در کنار گروه های خلاق و نوآور با هدف شناسایی ایده های جدید و عملیاتی کردن آن ها در دستور کار قرار دارد.
    وی افزود: فرایند نظام طراحی و تکوین محصول به عنوان یک زیر ساخت مهندسی که در خودروسازان مطرح جهان به اجرا درآمده از دیگر برنامه های گروه خودروسازی سایپا در سال جدید است که باعث ایجاد تغییر و تحول اساسی در کل زنجیره ارزش می شود.
    پوستین دوز اظهار داشت: باید نگاهمان را با نگاه مدیریت هزینه ها پیش ببریم و برای ارزش افزوده هدف گذاری کنیم.
    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا باید با حرکت از سوی فعالیت های مدیریتی به سوی رهبری سازمان، ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و توانمندسازی خود را برای اجرای برنامه پنج ساله سوم گروه خودروسازی سایپا آماده کنند.


    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو