فونیکسریمکسبهتام

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر

عصر خودرو: به روزرسانی سال به سال خودروها به معنی اینست که دو به روزرسانی اغلب شبیه هم نیستند. گاهی اوقات یک خودرو با رنگ جدیدی عرضه می‌شود و گاهی یک سری قابلیت جدید به آن افزوده می‌شود.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سی‌نت، شرکت مزدا خودروی مزدا 3 مدل 2017 را کاملا تغییر داده و از هر طرف که به خودرو بنگرید نکته جدیدی در آن خواهید دید.

در نمای بیرونی جلوپنجره و سپر عقب خودرو نسبت به نسخه قبلی کاملا تغییر کرده است.
مزدا 3 مدل 2017 همچنین دارای یک فرمان جدید است که آن را از کراس اور CX-9 وام گرفته است.

سیستم HUD(نمایش نقشه روی شیشه خودرو) به حالت رنگی به روزرسانی شده است.
سواری خودرو به چند دلیل ارتقا یافته است. مشهودترین قابلیت اضافه شده سیستم کنترل جی-وکتورینگ (G-vectoring) است که شامل تنظیم گشتاور روی محور جلو برای ارائه هندلینگ بهتر برای بیشتر رانندگان است.

همچنین این خودرو دارای یک حالت اسپورت جدید برای مدلهای گیربکس اتوماتیک است و به مدد عایق کاری بیشتر در سرعت 25 مایل بر ساعت سه دسی‌بل بی صداتر است. بنابراین خودرو نرمتر از گذشته شده و با نیازهای راننده هایی که دقیقا ویژگیهای اسپورت را دنبال نمی کنند سازگاری دارد.
مزدا 3 مدل 2017 از حیث ایمنی هم پیشرفتهایی داشته است. دوربین جدید تعبیه شده در جلو خودرو، سرعت مشخص برای فعال شدن ترمز اضطراری خودران را نشان می‌دهد و سیستم تشخیص علائم ترافیکی، این علائم را می‌خواند و روی HUD نمایش می‌د‌هد.

مزدا 3 مدل 2017 در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد و قیمت آن بعدا اعلام می‌شود.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط