فونیکسریمکسبهتام

بهمن موتورخبر داد

فروش نقدی و اقساطی شاسی بلند لندمارک

عصر خودرو- بهمن موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی شاسی بلند لندمارک را اعلام کرد.

فروش نقدی و اقساطی شاسی بلند لندمارک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرایط اعلام شده از سوی بهمن موتور به شرح زیر می باشد:

    می توان گفت پیشرانه این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده و با بهره‌گیری  از حجم 2.4 لیتر و 16 سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت 128 اسب بخار در دور موتور 5200 را دارد.
    اما مشخصه اصلی که می تواند در کنار آپشن دو دیفرانسیل این خودرو عبور از مسیرهای  سخت آفرود را هموار کند گیربکس توانا و 200 نیوتن متر گشتاور است که در دور 2500 تا 3000 تولید می شود.
    ارتفاع زیاد این خودرو از سطح زمین و ابعاد بزرگش باعث می  شود وقتی در کنار یک شاسی بلند کره ای یا هموطنان چینی‌اش قرار می گیرد به واقع معنای یک شاسی بلند متوسط  را درک کنید. عرض نسبتا زیاد لاستیک ها نیز از اصلی ترین دلایل کنترل خوب این خودرو می باشد که با طراحی صحیح یک شاسی بلند تمامی اجزای  فنی خودرو در سطح بالایی قرار گر فته اند و در بخش  چب و عقب به خصوص در ارتفاع سپرها به گونه ای مهندسی شده است که در ورود یا خروج از شیب جای نگرانی نباشد.
    شاسی نردبانی مجزای این خودرو امنیت و قدرت هیجان انگیزی را برای راننده به ارمغان می آورد و این فرصت را برای وی ایجاد می کند تا با فراغ بال همراه با این خودرو به دامن طبیعت، کوه و دشت سفر نماید. در مجموع این دو دیفرانسیل 2400 سی سی آفرود با شاسی  مستقل برتری های قابل ملاحظه ای نسبت به رقبای هم قیمت خود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط