فونیکسریمکسبهتام

درخواست غرامت برای نفروختن یک خودرو +عکس

عصر خودرو- این یک حقیقت بزرگ است که اکثر ما در خصوص ابرخودروها یا اتومبیل‌های منحصربه‌فرد اخبار و مطالب زیادی می‌شنویم. بسیاری از ابرخودروها از نظر قدرت و ساختار و البته قیمت عجیب و غریب به نظر می‌رسند. لافراری "آپرتا" یکی از خودروهای عجیبی است که حرف و حدیث‌ها پیرامون آن زیاد است.

درخواست غرامت برای نفروختن یک خودرو +عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران،"اتوویک"، پرستون هن یک کارآفرین آمریکایی و راننده سابق مسابقات سرعت که یکی از کلکسیونرهای خودرو در دنیا به حساب می‌آید از تمام راه‌های ممکن تلاش کرده تا این پرنس اسب‌های فراری را خریداری کند. او حتی یک بار یک چک 1 میلیون دلاری را در وجه سرجیو مارچیونه به همراه یک نامه به "مارانلو" (شهر مقر کارخانه فراری) فرستاده است. این کلکسیونر در نامه خود علاقه‌اش به آپرتا را شرح داده است.

     اما در کمال شگفتی چک آقای هن با نامه دیگری به وی بازگردانده شده است. در این نامه ذکر شده که تمام نمونه‌های موجود پیش فروش شده‌اند. این مسئله راننده اسبق مسابقات سرعت را عصبانی کرده و باعث شده تا از شرکت فراری شکایت کند. وی در شکایت خود از هیئت منصفه و دادگاه درخواست غرامت 75 هزار دلاری کرده است. او تاکید کرده شرکت ایتالیایی فراری با رد درخواستش باعث خجالت و شرمندگی وی شده است.

    وی در شکاویه خود اعلام کرده که شرکت فراری "پترسون هن" را واجد شرایط برای فروش لافراری اسپایدر نمی‌داند که این مسئله به اعتبار شخصی وی لطمه وارد کرده و او را مضحکه خاص و عام می‌کند. این حرکت باعث بی‌اعتباری و بی‌احترامی وی در حوزه‌های شغل، سرگرمی، تجارت و کسب و کار در میان دوستان، همکاران و طرفداران او شده است.

    پترسون هن از سال 1960 ابرخودروهای فراری را که شامل مدل‌های F40، F50t، انزو، لافراری، مدل 458 اسپشیال، 285 GTB را خریداری کرده است. این کلکسیونرهمچنین مدل دیتونا اسپایدر، MC12 مازراتی و یکی از خودروهای فرمول 1 شوماخر را در مجموعه خود دارد.

    اگر هن برنده این جدال در دادگاه باشد، رویه و راه عجیب و غریب جدیدی را برای دیگر دوستداران و کلکسیونرهای خودرو باز کرده تا از این موضوع استفاده یا سوء استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو