فونیکسریمکسبهتام

همایش سه شنبه های بدون خودرو در سنندج برگزار شد

عصر خودرو- همایش سه شنبه های بدون خودرو امروز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و اداره کل ورزش و جوانان و کانون کوهنوردان کردستان برگزار شد.

همایش سه شنبه های بدون خودرو در سنندج برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، این همایش با هدف کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش ترافیک برگزار شد که جمع کثیری از شهروندان مسیر پارک ملت تا ورزشگاه ملک نیا را با دوچرخه طی کردند.

    شهردار سنندج هم به همراه جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری ضمن حضور در این همایش همگام با شهروندان با دوچرخه مسیر همایش را طی کردند.

    شهردار سنندج در پایان این همایش ضمن تشکر از اقدام ارزنده این کانون  در برگزاری این همایش گفت:بیان کرد : توسعه و ترویج ورزش همگانی در سطح شهردر اولویت نخست برنامه های فرهنگی این شهرداری است.

    منوچهر فخری افزود : ترویج ورزش همگانی در سطح شهر باعث ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان شده و جامعه ای که در آن شور ونشاط باشد جامعه ای سالم و پویا است.

    وی بیان کرد: معاونت فرهنگی این شهرداری باید برنامه ریزی لازم   جهت توسعه وترویج ورزش های همگانی در پارکهای سطح شهر را  فراهم کند.

    وی عنوان کرد : شهروندی که صبح خود را با ورزش آغاز کند قطعا این شهروند در طول رو یک شهروند فعال و کارآمد است.

    شهردار سنندج با بیان اینکه یک شهرخوب و زیبا را شهروندان بانشاط و فعال می سازد، اظهارداشت: امیدواریم شهروندان  هم همواره از برنامه های ورزشی استقبال کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط