فونیکسریمکسبهتام

امکان سنجی تولید روزانه ۳۰۰ خودرو جدید سواری در ساوه بررسی شد

عصر خودرو- امکان سنجی تولید روزانه ۳۰۰ دستگاه خودروی جدید سواری در شرکت کاریزان ساوه در نشستی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان شامگاه دوشنبه مورد بررسی قرار گرفت.

امکان سنجی تولید روزانه ۳۰۰ خودرو جدید سواری در ساوه بررسی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، فرماندار شهرستان ساوه در حاشیه بازدید از مجموعه خطوط تولید شرکت کاریزان خودروی ساوه افزود: این شهرستان از دیرباز به دلیل وجود ظرفیت های خاص تولیدی و صنعتی به ویژه در حوزه خودروسازی به عنوان یکی از تامین کننده های پرآواره این صنعت در کشور مشهور است.
    محمد بهاروند بیان کرد: تا پیش از تحریم های ظالمانه، واحدهای تولید خودروی شهرستان ساوه در حوزه خودروهای سبک و سنگین با پیشرفته ترین خطوط تولید و بهره گیری از فناوری های روز دنیا، بخش قابل توجهی از نیاز داخل را تامین می کردند.
    وی ادامه داد: پسابرجام فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری خارجی است و ساوه در بیشتر حوزه های اقتصادی از جمله صنعت خودرو ظرفیت های نهفته و بکری دارد.
    معاون استاندار مرکزی بیان کرد: صنعت خودروی کشور به برکت برجام و حمایت های دولت تدبیر و امید آماده جهش اقتصادی است که توفیق حاصل از آن ضمن ایجاد رونق تولید و اشتغال، ارز آوری را برای کشور به همراه خواهد داشت.
    بهاروند تاکید کرد: امکانات لازم و بسترهای خدماتی برای استقرار خطوط جدید تولید خودروهای سواری (SUV) در ساوه مهیا شده و دستگاه های خدماتی از جمله برق، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باید با سرعت عمل بیشتری وارد کار شوند.
    معاون استاندار مرکزی یادآور شد: شرکت کاریزان خودرو زمین مورد نیاز برای ساخت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خودروهای سواری را در حاشیه اتوبان ساوه - تهران در اختیار دارد و به زودی در خصوص کاربری و صدور پروانه تولید و مجوز بهره برداری آن اقدام لازم صورت می گیرد.
    بهاروند ادامه داد: با توجه به افق کاری این شرکت و پیشینه تولیدی آن، با بهره برداری از خطوط تولید خودروهای سواری، روزانه بیش از 300 خودروی جدید با فناوری های نوین یکی از خودرو سازان اروپایی در ساوه تولید می شود.
    فرماندار شهرستان ساوه بیان کرد: استقرار خطوط جدید تولید خودروهای سواری کاریزان خودرو در ساوه زمینه ایجاد دو هزار شغل جدید در این شهرستان را فراهم می کند.
    در این برنامه فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه از خطوط تولید خودروهای کشنده، کامیونت، کامیون و دیگر خودروهای سنگین تولیدی شرکت کاریزان خودرو با نام تجاری کاویان بازدید کردند.
    شهرستان ساوه به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که بزرگترین شهر صنعتی کشور را با بیش از 500 واحد تولیدی در خود جای داده است.
    شرکت کاریزان خودرو از سال 84 فعالیت خود را با تولید انواع کامیون های سبک، سنگین و نیمه سنگین در شهرستان ساوه آغاز کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط