فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین:

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ورامین نیازمند عزم جدی مسؤولان است

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین با اشاره به وضعیت ناوگان عمومی این شهر گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ورامین نیازمند عزم جدی مسؤولان است.

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ورامین نیازمند عزم جدی مسؤولان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین عصر امروز در دیدار با محمد رضا یوسفی فرماندار جدید ورامین گزارشی از عملکرد و ظرفیت‌های این سازمان ارائه کرد.

    وی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب یوسفی گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین با توجه به حجم فعالیت‌ها و گستره خدمت‌رسانی به شهروندان از مهمترین سازمان‌های شهری ورامین است.

    مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین افزود: در حال حاضر 210 اتوبوس و 810 مینی‌بوس در قالب تعاونی‌های اتوبوسرانی و مینی‌بوس در حال خدمت‌رسانی به مردم در خطوط مختلف درون شهری و برون شهری هستند که در طول شبانه‌روز در حال خدمت به مردم هستند.

    وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه بیش از 90 درصد ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی ورامین فرسوده است که بهسازی این ناوگان نیازمند عزم جدی مسئولان در شهرداری ورامین و دولت است که امیدواریم فرماندار جدید توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشد.

     

    حمایت از توسعه فعالیت‌ها ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری

    فرماندار شهرستان ورامین نیز در این دیدار گفت: مجموعه فرمانداری ورامین از توسعه فعالیت‌ها ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری حمایت می‌کند.

    محمد رضا یوسفی بیان داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های فرمانداری شهرستان ورامین، حمایت از بخش حمل و نقل عمومی است تا به این واسطه رضایت شهروندان در تردد در مسیرهای درون شهری و برون شهری جلب شود.

    وی افزود: مهمترین اصل در فعالیت مسؤولان، خدمت‌رسانی به مردم است و در این بین، توجه به بخش حمل و نقل می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های شهروندان را برطرف کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو