فونیکسریمکسبهتام

۲۰ خودرو آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد مستقر می‌شود

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ۲۰ خودرو آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد مستقر می‌شود.

۲۰ خودرو آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایی روز قدس در مشهد مستقر می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسن جعفری ظهر چهارشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: تمامی ایستگاههای آتش‌نشانی برای تأمین امنیت روز قدس و حضور به‌موقع در حواث احتمالی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

    وی ادامه داد: 20 دستگاه خودروی عملیاتی به همراه آتش‌نشانان در مسیر راهپیمایی استقرار می‌یابند و تا پایان نماز جمعه در این مسیرها در حالت آماده‌باش هستند.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: از ابتدای ماه رمضان سال جاری تا امروز 990  مورد بازدید از مساجد، تکایا، حسینیه ها، چادرهای برپا شده و مکان‌های تجمع مردم برای برگزاری مراسم‌ها در سطح شهر مشهد انجام شده است.

    جعفری با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان، 54 هزار و 577 تماس با مرکز  آتش نشانی برقرار شده که منجر به 1100 عملیات سازمانی شده است، اظهار کرد: با توجه به نیاز ویژه به نیروهای آتش‌نشانی در حرم مطهر رضوی، 90 نفر از آتش‌نشانان داوطلب به عنوان خادمان داوطلب ایمنی در حرم مطهر رضوی مستقر می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط