فونیکسریمکسبهتام

استقرار ۵۰۰ آتش‌نشان با ۲۲۰ دستگاه خودرو برای تأمین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

عصر خودرو- سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد و گفت: ۵۰۰ آتش‌نشانان با استفاده از ۲۲۰ دستگاه انواع خودرو در حرم امام خمینی (ره) و محدوده‌های درنظر گرفته شده مستقر می‌شوند.

استقرار ۵۰۰ آتش‌نشان با ۲۲۰ دستگاه خودرو برای تأمین ایمنی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سید جلال ملکی درباره آماده‌باش آتش‌نشانان تهرانی برای تأمین ایمنی بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: همزمان با بیست‌و‌نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، سازمان آتش‌نشانی تهران تمام توان خود را برای تأمین ایمنی مراسم ارتحال به کار می‌بندد.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در همین راستا علاوه بر آماده‌باش کامل آتش‌نشانان 130 ایستگاه آتش‌نشانی، آتش‌نشانان تهرانی برای تأمین ایمنی در حرم امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.

    وی خاطرنشان کرد: این استقرارها در قالب دو حلقه داخلی و خارجی انجام می‌شود؛ در حلقه داخلی که از صبح 14 خرداد آغاز خواهد شد، آتش‌نشانان در معیت 70 نفر در 38 نقطه از جمله مسیرهای ورودی، صحنها و حیاط‌های اطراف حرم با استفاده از 38 دستگاه خودروی منبع‌دار سنگین مستقر می‌شوند، به غیر از این 70 نفر، 35 نفر آتش‌نشان شامل 15 آتش‌نشان خانم در قسمت بانوان و داخل شبستان اصلی و محدوده مسقف حرم و 20 نفر آتش‌نشان مرد در قسمت شبستان اصلی با خاموش‌کننده‌های دستی حضور خواهند داشت و وضعیت ایمنی را کنترل می‌کنند.

    ملکی افزود: در حلقه بیرونی در مجموع در 182 نقطه در نظر گرفته شده، آتش‌نشانان با استفاده از 85 دستگاه خودروی منبع‌دار سنگین و پشتیبانی، 75 دستگاه خودروی سبک عملیاتی و 60 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 13 روز دوشنبه (14 خرداد) در محلهای مشخص شده حاضر می‌شوند و گستره‌ای که از شمال به بزرگراه آزادگان، از غرب به بزرگراه خلیج فارس، از شرق به خیابان شهید رجایی و از جنوب به جاده کهریزک و واوان ختم می‌شود، تمامی این مسیرها اعم از اصلی و فرعی تحت پوشش آتش‌نشانان تهرانی قرار خواهند داشت.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان همکار شهرکهای اطراف نیز با خودروهای خود نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: مجموعاً در دو حلقه داخلی و خارجی، آتش‌نشانان تهرانی با استفاده از 220 دستگاه انواع خودروی سبک، سنگین، پشتیبانی و موتورسیکلت در معیت 500 آتش‌نشان عملیاتی حضور دارند و تا پایان مراسم، تخلیه شدن شبستانها و عادی شدن تردد این حضور ادامه پیدا خواهد کرد.

    وی متذکر شد: تمامی پارکینگهای اطراف حرم نیز شامل استقرار می‌شود البته قابل ذکر است تعدادی از آتش‌نشانان غیرشیفت به خدمت فراخوانده شدند و حضور این تعداد آتش‌نشان و خودرو هیچ اختلالی برای روند امدادرسانی برای سایر شهروندان تهرانی ایجاد نمی‌کند.

    ملکی یادآور شد: از شهروندانی که برای شرکت در این مراسم در حرم مطهر حضرت امام(ره) حضور پیدا می‌کنند تقاضا داریم مانند همیشه همکاری لازم با نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان را داشته باشند، در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به سامانه 125 یا نیروهای مستقر اطلاع دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو