فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام مدیرعامل در فروش شرکت آریا دیزل موتور:

جایگزینی ناوگان فرسوده عامل رونق بازار خودروهای تجاری و کار است

عصر خودرو- بازار خودروهای تجاری سال گذشته را با رکود پشت سر گذاشت، رکودی که البته دامنه‌دارتر از رکود حاکم بر بازار خودروهای سواری بود و علت اصلی آن نیز به ذات متفاوت بازار خودروهای تجاری باز می گردد.

جایگزینی ناوگان فرسوده عامل رونق بازار خودروهای تجاری و کار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، عبدالرضا رضی، قائم مقام مدیرعامل در فروش شرکت آریا دیزل موتور در گفت و گو با پایگاه خبری «عصرخودرو» در این خصوص گفت: روند تولید خودروهای تجاری در سال گذشته رکود شدیدی داشت که این رکود را می‌توان ناشی از وضعیت کسب و کار نامساعد و عدم رونق در حوزه‌های مختلف دانست.
    وی با بیان اینکه  با توجه به اینکه حوزه خودروی تجاری یکی از شریان‌های اصلی و زیربنایی هر کشوری به شمار می‌رود با توجه به این رکود می‌توان نتیجه‌گیری کرد که حوزه‌های دیگر اقتصادی نیز دچار مشکلات رکود هستند تصریح کرد: هم اکنون  با توجه به مسائل سیاسی پسا برجام می‌توان امیدوار بود که بر أساس تعاملات با حوزه‌های اقتصادی کشورهای دیگر مسلما رونقی را در کسب و کارهای مختلف شاهد باشیم.
    او در خصوص پیش بینی شرایط بازار در سال پیش رو ادامه داد: روند سال جاری با رونق روبرو است و می‌توان به فضای کسب و کار در این حوزه امید داشت. مسلما اگر فضای کسب و کار رونق و بهبود یابد در مدت زمان کوتاه این حوزه رشد چشمگیری خواهد کرد وروند رو به رشدی را شاهد خواهیم بود.
    قائم مقام مدیرعامل در فروش شرکت آریا دیزل موتور با تاکید بر اینکه با توجه به این رونق فضای خودروهای سنگین چه اروپایی و چه چینی بهبود خواهد یافت و مسلما با توجه به پیشرفت خودروهای تجاری چینی در حوزه کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز کشورهای اروپایی و مسلما بهرمندی از قوای محرکه اروپایی که ماهیت اصلی یک خودرو تجاری است اظهارکرد: خودروهای چینی با توجه به محدوده قیمتی پایین‌تری که در مقایسه با رقبای اروپایی‌ خود دارند، رشد چشمگیری را تجربه خواهند کرد چرا که خودروسازان تجاری چینی از فرصت‌های این چنینی استفاده خوبی می‌برند.

    دولت نیز با استراتژی که در این خصوص جایگزینی ناوگان فرسوده خودروهای تجاری اعلام نموده است می‌تواند تحرک چشمگیری در حوزه ترانزیت ایجاد نماید و مسلما این را باید لحاظ نمود که هر چه سرمایه‌گذاری درست و اصولی در این حوزه انجام گیرد شاهد رشد و پیشرفت بیشتر و موازی حوزه‌های مختلف و مرتبط خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو