فونیکسریمکسبهتام

خودروسازی کرمانشاه تا آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه معتقد است، در صورت تزریق به موقع تسهیلات، این واحد تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خودروسازی کرمانشاه تا آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمد ملکی با اشاره به جلسه‌ای که اخیرا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، عنوان کرد: در این جلسه نعمت‌زاده تاکید کرد که خودروسازی کرمانشاه باید تا آخر امسال به بهره‌برداری برسد.

    وی ادامه داد: ما همه تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد تا بتوانیم تا آخر سال 95، کارخانه خودروسازی کرمانشاه را به نتیجه برسانیم.

    مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با بیان اینکه تحقق این امر نیازمند دریافت به موقع تسهیلات است، یادآوری کرد: زمان اجرای پروژه را شش ماه کوتاه کردیم و بروکراسی گرفتن تسهیلات نیز باید به همین میزان کوتاه شود.

    ملکی خاطرنشان کرد: تسهیلات ما به ملبغ 450 میلیارد ریال و از محل بانک صنعت، معدن و تجارت است که به دستور وزیر صنعت مقرر شد به موقع پرداخت شود.

    وی با بیان اینکه تاکنون 78 میلیارد ریال از این رقم را دریافت کرده‌ایم، تصریح کرد: حدود 370 میلیارد ریال باقی مانده که باید تا پایان سال و هر ماه به میزان 40 میلیارد ریال پرداخت شود.

    مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه 100 درصد سهام این پروژه را مربوط به شرکت ایران خودرو دانست و یادآوری کرد: سهم آورده ایران خودرو نیز 122 میلیارد ریال است که ما تاکنون 50 درصد آن را تامین کرده‌ایم.

    ملکی پیشرفت کنونی پروژه را نیز 34 درصد اعلام کرد و افزود: کارهای ساختمانی و اسکلت فلزی انجام شده و آماده نصب پوشش سقف هستیم که اگر به موقع تسهیلات بگیریم از هفته آینده پوشش سقف را نیز نصب خواهیم کرد.

    وی اظهار کرد: در اواسط تیر ماه کارهای ابنیه و ساختمانی را انجام خواهیم داد و در اواخر آبان و اوایل آذر نصب تجهیزات را داریم.

    به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه، همزمان با مرحله نصب تجهیزات و حتی کمی قبل از آن کار جذب نیروها را نیز انجام خواهیم داد.

    ملکی بیان کرد: این پروژه در فاز اول 180 نفر اشتغالزایی دارد.

    وی با بیان اینکه قرار است در فاز اول سالانه 15 هزار دستگاه انواع خودرو "سمند" و "سورن" مونتاژ شود، خاطرنشان کرد: هدف نهایی پروژه مونتاژ 100 هزار دستگاه در سال است که البته زمان فازهای بعدی آن هنوز مشخص نیست.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو