فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت‌ها تا سه روز آینده

انسداد محدوده شهران و اعلام مسیرهای جایگزین

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال ممنوعیت تردد در اطراف محدوده انفجار در میدان شهران خبر داد.

انسداد محدوده شهران و اعلام مسیرهای جایگزین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: حوالی ساعت 4:30 بامداد امروز و ترکیدگی لوله گاز درکارگاه مترو واقع در خیابان کوهسار تقاطع خیابان یکم سبب ایجاد گودالی وسیع و عمیق در میانه خیابان اصلی کوهسار شد و به همین دلیل پلیس یکسری ممنوعیت و محدودیت ترافیکی را در منطقه اعمال کرده است که پیش بینی می شود حداقل تا دو سه روز آِینده ادامه داشته باشد.

    وی با بیان اینکه در همین راستا لازم است که شهروندان از ترددهای غیر ضروری در این محدوده و محورهای منتهی به امام زاده داوود و کوهسار خودداری کنند، گفت: ممنوعیت های تردد از میدان شهران به سمت غرب و شمال اعمال شده است.

    عابدی ادامه داد: بر این اساس از میدان شهران به سمت غرب، خیابان کوهسار از بزرگراه آبشناسان به سمت شمال و خیابان او پی جی به سمت جنوب مسدود هستند و رانندگانی که قصد عبور به سمت شمال و جنوب کوهسار را دارند می‌توانند از مسیرهای آبشناسان شرق و خیابان عباسی و همچنین خیابان عباسی به سمت شرق و میدان شهران به سمت جنوب تردد کنند.
    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بزرگی و ابعاد این حادثه گفت: گودال عمیقی در محل ایجاد شده و سبب شکستگی لوله گاز و آب نیز شده است از این رو پیش بینی ما این است که ممنوعیت های اعمال شده حداقل تا 2 یا 3 روز آینده باقی بماند.

    عابدی درباره اینکه آیا پلیس مسیرهای دسترسی به کن و پارک جنگلی کوهسار را مسدود کرده یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات پایان هفته هستیم و از سوی دیگر ساکنان منطقه نیز باید از مسیر اصلی عبور کنند، از این رو چنین تصمیمی تا کنون اتخاذ نشده است اما ممکن است با سنگین شدن باز ترافیک نسبت به تعطیلی پارک یا انسداد موقتی مسیرهای دسترسی به آن اقدام شود.
    وی درباره وصعیت ترافیکی منطقه نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در منطقه شهران نیمه سنگین گزارش شده و ما تیم های ویژه ای را برای روانسازی و تسهیل رفت و آمد به محدوده میدان شهران و بلوار کوهسار اعزام کرده ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو