فونیکسریمکسبهتام

کاهش سوانح جاده‌ای با استفاده از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر ضرورت حضور دیگر مراجع مسئول و ذی نقش در موضوع امنیت و خدمات انتظامی، ترافیکی و شهری و همچنین مدیریت بحران و پدیده های اجتماعی، گفت: از همه توان سخت افزاری و نرم افزاری پلیس و بسیج امکانات در کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای استفاده خواهد شد.

کاهش سوانح جاده‌ای با استفاده از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار "نورعلی یاری" با اشاره به اینکه قدرت نظامی و انتظامی باید در جهت تحقق اراده الهی و خدمت به مردم به کار گرفته شود، گفت: همه ما شاهد درهم تنیدگی خدمات متقابل دین، امنیت و اخلاق در جامعه اسلامی هستیم.

    سردار یاری بیان داشت: البته آسیب هایی در حوزه های مختلف اجتماعی وجود دارد و ایجاب می کند که پلیس در نحوه ورود به مسائل، تنها بر پایه نگاه صرف مقابله با جرم عمل نکند بلکه به شرایط  قبل از وقوع نیز توجه داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه، امنیت اجتماعی حاصل گردهمایی و ایفای نقش همگان در جامعه است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با به فعلیت رساندن همه توان ها برای تقویت رویکرد اجتماعی در همه نهادهای حاکمیتی و گروه های مردم نهاد،انجمن ها ، مطبوعات و مراکز دانشگاهی،توفیق یافته است.

    فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: موقعیت ژئوپولتیک استان و قرار گرفتن بر مسیر مواصلاتی به عتبات عالیات و مرز مشترک 430 کیلومتری با کشور عراق،آن را مستعد فرصت های اقتصادی و فرهنگی و توفیق خدمتگزاری کرده است.

    این مقام مسئول یاد آور شد: پیگیری جدی و هدفمند موضوع پدافند غیرعامل و آینده پژوهی نیازمندی ها و نقاط قوت و ضعف در مقابله با تهدیدات اجتماعی ، فرهنگی و بین مرزی و تقویت ارتباط موثرتر واحدهای مرزبانی و انتظامی ، ارتش و سپاه در دفع تهدیدات احتمالی بین مرزی از راهبردهای پایدار مجموعه انتظامی است.

    سردار یاری خاطرنشان کرد: با اذعان به ضرورت حضور دیگر مراجع مسئول و ذی نقش در موضوع امنیت و خدمات انتظامی ، ترافیکی و شهری و همچنین مدیریت بحران و پدیده های اجتماعی از همه توان سخت افزاری و نرم افزاری پلیس و بسیج امکانات در کاهش حوادث و سوانح جاده ای استفاده خواهد شد.

    وی افزود: رصد و پایش آسیب های اجتماعی و فرهنگی، تهدیدات نرم و مقابله با فعالیت های مجرمانه در فضای سایبری را از ضرورت های غیر قابل تعویق پلیس خواهد بود.
    سردار یاری در پایان گفت: حرکت جهادی در نهضت عمرانی اماکن انتظامی و بطور مشخص الگوهای مکنایی را در سطح کلانتری و پاسگاه ها ی انتظامی دنبال خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط