فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی فرماندار دامغان مطرح کرد:

۳۶ دستگاه اجرایی عهده دار بهسازی معابر شهری برای معلولان دامغانی

عصر خودرو- معاون عمرانی فرماندار دامغان با بیان اینکه ۳۶ دستگاه اجرایی کمیته مناسب سازی معابر شهری برای معلولان دامغانی را تشکیل داده اند، گفت: معابر این شهر برای معلولان باز سازی می شود.

۳۶ دستگاه اجرایی عهده دار بهسازی معابر شهری برای معلولان دامغانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، عباس طاهران پور صبح دوشنبه و در نخستین جلسه کمیته مناسب سازی معابر شهری دامغان در سالجاری و به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید نقش خود را در بحث مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و جانبازان به خوبی ایفا کنند، بیان داشت: در شهر دامغان و شهرک های اقماری از سوی شهرداری اقدامات بسیار خوبی برای بهسازی پیاده رو ها انجام شده و این اقدامات نیز در شهرهای امیریه، دیباج و کلاته رودبار باهدف ارائه خدمات به معلولان و جانبازان از سوی شهرداری های این شهر اجرایی می شوند.

    وی افزود: شهرداری دامغان از سال 91تا 94 به میزان 73هزار و 620متر مربع کار پیاده روسازی را در این شهر اجرا و برای اجرای این طرح 34میلیارد و 746میلیون و 772 هزار و 111ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری دامغان هزینه کرده است.

    معاون فرماندار دامغان همچنین گفت: یکی از اهداف اجرای طرح روسازی و مناسب سازی معابر شهری در سطح شهرها، تردد آزادانه و بدون خطر در محیط ها، اماکن و معابر شهری و برخورداری یکسان از حقوق شهروندی و اجتماعی است که همه دستگاه های اجرایی عضو کمیته مناسب سازی معابرشهری باید در این راستا همکاری و همراهی بسیار خوبی داشته باشند.

    شناسایی 2000 معلول در دامغان

    رئیس اداره بهزیستی دامغان نیز در این جلسه از وجود دو هزار و 12 معلول شناسایی شده در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تمامی این معلولان در اداره بهزیستی پرونده معلولیت تشکیل شده و در طول سال به آنان خدمات ارائه می شود.

    ابوالقاسم خطیب زاده با بیان اینکه 40درصد از معلولان شناسایی شده دامغان را معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می دهند، بیان داشت: قشر معلول می کوشد که خود را به جامعه نشان دهد و ما مسئولان نیز وظیفه داریم خدمات بسیار خوبی را برای این قشر ارائه کنیم تا آنان نیز همانند دیگر شهروندان بتوانند از خدمات لازم بهره مند شوند.

    وی افزود: سازمان بهزیستی می کوشد در ادامه خدمت رسانی به اقشار معلول، محروم و مستضعف جامعه از کمک های مالی و فکری و مشارکت عمومی آحاد جامعه بیشتر بهره مند شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو