فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان اعلام کرد:

افزایش بیش از ۱۸۰ درصدی کشفیات داخل خودرو در زنجان

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اجرای طرح های مختلف پلیس در سال جاری گفت: با همکاری خوب مردمی و تلاش پلیس ، کشفیات داخل خودرو با افزایش بیش از ۱۸۰ درصدی روبرو بوده است.

افزایش بیش از ۱۸۰ درصدی کشفیات داخل خودرو در زنجان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر ، سرهنگ ایرج خانی پور افزود: اعتماد مردم به پلیس باعث جلب مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت شده که یکی از این همراهی‌ها رعایت قوانین و مقررات و توجه به هشدارهای پلیسی است.

    خانی پور اظهار داشت: نگاه پلیس در حوزه اجتماعی همواره ایجاد نظم و آرامش جمعی است و می طلبد شهروندان در تحقق این مهم همچون گذشته و بیش از آن با پلیس مشارکت کنند.

    وی ادامه داد: در سال جاری پلیس با برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف انتظامی و همکاری سازنده شهروندان توانسته است در کشفیات جرائم و پیشگیری از وقوع جرائم موفق عمل کند که در کشفیات داخل خودرو در دو ماهه سال جاری نسبت به مشابه سال قبل بیش از 180 درصد توفیق داشته است.

    این مقام مسئول تصریح کرد : شب گذشته نیز ماموران با کار اطلاعاتی دو سارق داخل خودرو را شناسایی و در دو عملیات مختلف این متهمان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: این متهمان در بازجویی به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

    کشف 19 هزارلیترسوخت قاچاق در زنجان

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان 19 هزار  لیترسوخت قاچاق کشف شد.

    سرهنگ جعفر رحمتی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان در راستای مبارزه باقاچاق سوخت،کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی زنجان - قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار را متوقف و مورد بازرسی قراردادند.

    وی افزود: با بررسی های دقیق انجام شده از این کامیون تانکر دار توقیفی ،مقدار 19 هزار لیترسوخت قاچاق ازنوع گازوئیل و تعداد 35 عدد پلمب پلاستیکی جعلی کشف شد.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت :در این عملیات متهم به نام "ع-ز" دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد؛ وی در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق غیرقانونی سوخت اعتراف کرد.

    اجرای 66  طرح انتظام بخشی و پاکسازی نقاط جرم خیز در زنجان

    فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تداوم طرح های پاکسازی پلیس گفت: در دو ماهه سال جاری بیش از 66  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، انتظام بخشی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در زنجان اجرا شده است.

    سرهنگ ایرج خانی پور اظهار داشت: اجرای طرح های پاکسازی پاسخ مثبت پلیس به مطالبات به حق شهروندان و افزایش ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه به شمار می رود.

    وی ادامه داد:اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز که با استقبال مردمی مواجه شده است تداوم دارد و در این طرح ها ، جمع آوری و ساماندهی معتادین تابلو و متجاهر بمنظور ناامن کردن محلات جرم خیز ،پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر ،برخورد قاطع با اراذل و اوباش ، موتورسیکلت سواران متخلف ،سارقان و مالخران مد نظر می باشد.

    خانی پور با تاکید بر اینکه رویکرد پلیس از اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، افزایش احساس امنیت است،گفت: در دو ماهه سال جاری پلیس در سطح شهرستان زنجان، بیش از 66  طرح پاکسازی نقاط آلوده را به مرحله اجرا گذاشته است.

    فرمانده انتظامی زنجان با بیان این که پلیس بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان میباشد،اظهار داشت:مردم می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با فوریت های پلیسی 110 ارتباط برقرار کنند تا انشا اله با مشارکت شهروندان امنیت پایدار در جامعه را برقرار کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو