فونیکسریمکسبهتام

کاهش مخاطبان برنامه خودرویی بی بی سی بعد رفتن کلارکسون ؛

تخت گاز به سوی سقوط

عصر خودرو- به نظر می‌رسد شرایط برای سری جدید برنامه "تخت گاز" در حال بدتر شدن است چرا که آمار بینندگان این برنامه شبکه بی بی سی در دومین هفته نمایش به شدت کاهش یافته است.

تخت گاز به سوی سقوط
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، آمار وبسایت overnight.tv حاکی از اینست که پس از جذب رقم مایوس کننده 4.3 میلیون بیننده انگلیسی برای پیش نمایش فصل جدید، مخاطبان تخت گاز در دومین هفته نمایش این برنامه خودرویی به 2.8 میلیون تنزل کرده است.

    این در حالیست که وقتی برنامه تخت گاز با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می روی آنتن می‌رفت، به طور متوسط 5.6 میلیون بیننده داشت.

    تغییر فرمت برنامه تخت گاز از سوی منتقدان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و بیشتر آنها از نحوه اجرای کریس اوانس ایراد گرفته و او را بیش از حد "جیغ و جیغو" خوانده اند.مجری جدید دیگر این برنامه به نامهای مت لیبلانک بازیگر و سابین اشمیتز، راننده مسابقات اتومبیلرانی، کمتر مورد انتقاد قرار گرفته اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم