فونیکسریمکسبهتام

جرمی کلارکسون و تهیه کننده تخت گاز سازش کردند

عصر خودرو- جرمی کلارکسون مجری سابق برنامه خودرویی تخت گاز و تهیه کننده این برنامه با هم سازش کردند.

جرمی کلارکسون و تهیه کننده تخت گاز سازش کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر خودرو» به نقل از اتوگاید، سال گذشته در جریان ساخت یکی از قسمتهای برنامه تخت گاز، کلارکسون با تهیه کننده دچار درگیری فیزیکی شد و ضربه مشتی روانه صورت وی کرد. این امر به شکایت تهیه کننده از وی و جدا شدن جرمی کلارکسون از برنامه شبکه بی بی سی منجر شد.

    حالا پس از گذشته چند ماه با پرداخت 140 هزار دلار از سوی کلارکسون و شبکه بی بی سی به تهیه کننده این غائله به پایان رسیده است.

    مجری سابق تخت گاز مجددا از اویسین تیمون تهیه کننده برنامه عذرخواهی کرده است.

    کلارکسون گفت: مایلم بار دیگر از اویسین تیمون به خاطر آن اتفاق و حوادث تاسف بار پس از آن عذرخواهی کنم.

    به گزارش بی بی سی، این شبکه و کلارکسون هر یک بخشی از خسارت 140 هزار دلاری به تیمون را تقبل کرده اند.

    در جریان آن درگیری، کلارکسون در هتلی در نورث یورک شایر به تیمون حمله ور شده و بر سرش فریاد کشیده و وی را به آتش زدن تهدید کرده است. 

    کلارکسون و دو مجری دیگر سابق تخت گاز هم اکنون در حال ساخت یک برنامه خودرویی جدید برای وبسایت آمازون هستند و شبکه بی بی سی نیز برنامه تخت گاز را با مجریان جدید به نامهای کریس اوانس، مت لی بلانک و دیگران دنبال می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم