فونیکسریمکسبهتام

صبح امروز در محور اندیمشک به پل زال

واژگونی اتوبوس مسافربری در خوزستان

۱۰ مسافر حادثه دیدند

عصر خودرو- واژگونی اتوبوس مسافربری در محور اندیمشک به پل زال در خوزستان صبح امروز سبب بروز حادثه برای ۱۰ مسافر شد.

واژگونی اتوبوس مسافربری در خوزستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سیدمصطفی مرتضوی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت: گازگرفتگی سه نفر در مرکز استان آذربایجان روز گذشته سبب بروز حادثه شد که نیروهای امدادی با اقدام به موقع توانستند جان سه حادثه‌دیده را نجات دهند.

    وی افزود: تصادفپراید با موتورسیکلت در محور جویبار - ساری منطقه لاریم ساعت 10:10 امروز سبب حادثه دیدن سه مسافر شد. همچنین واژگونی خودروی مزداوانت در محور کردکوی گرگان در گلستان سبب حادثه دیدن دو مسافر شد.

    سخنگوی سازمان امداد و نجات از واژگونی سواری پراید در محور اصفهان - فریدن خبر داد و اعلام کرد: 6 نفر در اثر این تصادف دچار حادثه شدند.

    مرتضوی به برخورد پژو پارس با 405 اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز در کیلومتر 25 محور نهبندان - زاهدان به وقوع پیوسته و سبب بروز حادثه در روز گذشته برای سه مسافر شده است.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: واژگونی اتوبوس مسافربری نیز ساعت 10:11 صبح امروز در محور اندیمشک پل زال در خوزستان سبب بروز حادثه برای 10 مسافر شد که نیروهای امدادی با اقدام به موقع موفق به نجات جان حادثه‌دیدگان شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط