فونیکسریمکسبهتام

تزریق سه هزار میلیاردریال روند اجرایی آزادراه شیراز به اصفهان را سرعت داد

عصر خودرو- استاندار فارس گفت: تزریق اعتبار سه هزار میلیارد ریالی به پروژه عظیم آزاد راه شیراز به اصفهان در شش ماهه اخیر روند اجرایی این پروژه در دست ساخت را شتاب ویژه ای بخشیده است.

تزریق سه هزار میلیاردریال روند اجرایی آزادراه شیراز به اصفهان را سرعت داد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سید محمد علی افشانی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان که با حضور میرشفیعی معاون آزادراه های وزارت راه و شهرسازی، مدیران استان، مدیران و پیمانکاران پروژه صورت گرفت افزود: مقایسه میان بازدید شش ماه قبل و بازدید امروز از این پروژه مهم ارتباطی و ترانزیتی نشان می دهد که فعالیت های صورت گرفته در تمام قطعات پروژه سرعت هماهنگ گرفته و امیدوار کننده است.
    وی اظهار داشت: امیدواریم بر اساس پیش بینی ها، در هفته دولت سال 97 این پروژه به بهره برداری برسد .
    افشانی گفت: فارس تنها استان پهناور کشور با پنج میلیون نفر جمعیت حتی یک کیلومتر آزادراه ندارد ودر طول سال ترافیک بالای جاده ای این استان به دلیل موقعیت نسبت به استان های همجوار فارس موجب شده که میزان تلفات بسیار بالایی در طول سال داشته باشد.
    وی با اشاره به این که پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان با 230 کیلومتر طول، 130 کیلومتر مسافت را کوتاه تر می کند و تاثیر فراوانی در زمان سفر، صرفه جویی در سوخت و استهلاک ماشین ها دارد، گفت: در بازدید از این پروژه همه مدیران مرتبط حضور دارند تا اگر مشکلی در زمینه تملک و واگذاری معادن برای مصالح مورد نیاز پروژه وجود دارد، رفع شود.
    استاندار فارس گفت که پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان به دلیل اهمیت فوق العاده ای که دارد، مهم ترین پروژه استان محسوب می شود.
     استاندار فارس در این بازدید 12ساعته به صورت زمینی از تمام فازهای پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان بازدید کرد و نحوه فعالیت پیمانکاران این پروژه را مورد بررسی قرار داد .

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو