فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران:

افزایش ۱۳۰ درصدی اعزام قطار در نیمه شمالی خط ۳ مترو تهران

فاصله حرکت قطارها ۱۵ دقیقه

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش سرویس‌دهی در نیمه شمالی خط ۳ مترو تهران خبر داد.

افزایش ۱۳۰ درصدی اعزام قطار در نیمه شمالی خط ۳ مترو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، محمد احمدی بافنده با بیان اینکه از امروز سرویس‌دهی در نیمه شمالی خط سه هم از لحاظ زمان فعالیت و هم تعداد حرکت قطارها افزایش پیدا کرد اظهار داشت: علی رغم همه مشکلات و محدودیت‌های پیش رو، تلاش ما بر این است تا با افزایش میزان سرویس دهی در خطوط مترو تهران زمینه آسایش بیشتر مسافران فراهم شود که خوشبختانه از امروز در نیمه شمالی خط سه مترو تهران که با طول 18 کیلومتر ایستگاه قائم (عج) در شمال شرقی تهران را به ایستگاه شهید بهشتی متصل می‌کند،  این شرایط فراهم شده است.

    وی با بیان اینکه این بخش از خط سه تاکنون از ابتدای صبح تا ساعت 20 و 30 دقیقه به جابجایی مسافران می‌پرداخت تصریح کرد: از امروز 2 ساعت به زمان سرویس دهی نیمه شمالی خط 3 افزوده شد و مسافران می‌توانند همانند سایر خطوط پنجگانه مترو تا ساعت 22 و 30 دقیقه از آن استفاده کنند.

    احمدی بافنده در ادامه با تاکید بر اینکه فاصله گذر حرکت قطارها از ایستگاه شهید بهشتی تا ایستگاه قائم هم از نیم ساعت به 15 دقیقه کاهش یافت افزود: یک رام قطار نیز به نیمه شمالی خط 3 اضافه شده است که با این قطار 130 درصد به تعداد اعزام‌ها به ایستگاه قائم (عج) افزوده می‌شود.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خاطرنشان کرد: خط سه مترو تهران بلندترین خط مترو خاورمیانه است که افزایش سرویس دهی در این خط نقش بسزایی در تسهیل ترافیک و ترددهای پایتخت خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو